Witam wszystkich. Tak się stresowałam, że nie powiem tego wiersze, ale dostałam 3. Bo oczywiście za szybko no i 4 z interpretacji. W poniedziałek sprawdzian z fizyki, w czwartek z maszyn. I muszę poprawić materiałoznawstwo, tak do 11 grudnia - przed zebraniem. Ogólnie nie wiem jak sobie pani wyobraża to, bo jej długo nie było w szkole, mało czasu na wszystko.. I boję się, że no będzie lipa. :D Chcę aby ten miesiąc się już zakończył, bo mnie wykańcza umysłowo. -.- Cóż, mam nadzieję, że już na 1 grudnia będę miała nowy szablon. Jeszcze zobaczymy co da się zrobić. Zastanawiam się nad techniką.. Ale to zobaczycie co wytworzę jak już zrobię. Żebyście za dużo nie wiedzieli. Dobra ja lecę. Miłego wieczoru. :*


1 comment:

  1. To powodzenia!Boze ile ja musze popoprawiać :P Miłego weekendu!

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.