Cześć wszystkim! Oczywiście dzisiaj jest taki dzień, że idę na 11 do szkoły, a więc jest okazja aby w końcu coś tutaj napisać. Cóż.. muszę poprawić materiałoznawstwo, chociaż jest nie wiem co dostałam, ale na pewno nie jest to ocena pozytywna. Nauczyciele już wypisują zagrożenia, chyba nie mam żadnego. Wiem, że z niektórych przedmiotów jest tak, że nauczyciel długo nie chodził i mamy jedną ocenę - czyli wychodzi na to, że jesteśmy całą klasą nieklasyfikowani. Mam nadzieję, że oczywiście tak nie będzie. Powiem wam, że nienawidzę LISTOPADÓW - bo w tym miesiącu dosłownie wszystko mnie denerwuje, drażni i nic mi nie wychodzi. Chcę już grudzień! Ah, no i oczywiście, w weekend muszę się wziąć za nowy wygląd bloga. Mam już wiele pomysłów na to co tutaj zmienić! Mam nadzieję, że każdemu czytelnikowi nowy wygląd przypadnie do gustu. Miałam wam pokazać mój wspaniały komin, w którym się tak zakochałam, że nie mogę już bez niego żyć! ( ah, zdjęcia robiłam przed chwilą, jestem w mokrych włosach i bez makijażu, mam nadzieję, że się nie przestraszycie! ) A tak ogólnie to w sumie lecę jeszcze zobaczyć czy nie mam nic zadane i muszę przypomnieć sobie matematykę, bo mam dziś sprawdzian. ;oo Miłego dnia. ♥

<< zdjecie wyciete >> 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.