Witam. Dziękuję za te 5 komentarzy i dziękuję osobą, które obserwują mojego bloga. Na prawdę bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że z każdym dniem będzie przybywać was coraz więcej. Zastanawiam się czy by może nie zrobić jakiejś ciekawej akcji czy czegoś. Ale to jak na razie mam takie małe plany. Zobaczymy czy uda mi się coś zrobić w tym kierunku, może wymyślę jakiś tag? Konkurs? Zobaczymy, wszystko jeszcze przed nami. Ogólnie może ja jestem dziwna albo coś. Ale zauważyłam, że mnóstwo ludzi ''jara się'' dzisiejszą datą, ja w sumie w tym nic szczególnego nie widzę oprócz oczywiście tego, że są to ostatnie powtarzające się liczby. Niby tam jakieś życzenie się powinno powiedzieć o godzinie 12:12, ale to jest przykre, że i tak się by nie spełniło więc w sumie nie ma co robić sobie nadziei. Takie tam Oliwkowe przemyślenia.
   A w szkole jak to w szkole. Dzisiaj miałabym do 17, ale stwierdziłam sobie, że pójdę na wf do chłopaków jutro rano. Bo nie mam ochoty wracać do domu jak już jest ciemno. Zwłaszcza, że mam nie za ciekawą drogę. Przez weekend będę musiała sobie przypomnieć materiałoznawstwo, bo pani jednak będzie. Więc dobrze! Trzeba się poprawić.


Nie wiem kiedy ostatnio była moja twarz na blogu, chyba w poprzedniej notce. Ale taka trochę zasłonięta, to tak dla przypomnienia pokazuję się wam. Później przygotuję parę animacji, jeśli znajdę jakiś dobry program aby prze konwertować film do gif. Może znacie jakiś taki program? Miłego wieczoru! ♥ 

6 comments:

  1. Świetny blog :) Fajnie ustroiłaś pokój :) Obserwujemy ? ;D Pozdrawiam cieplutko ♥

    ReplyDelete
  2. dziękuję ! : ))) jeszcze nie wiem dokładnie, jeżeli nie znajdzie się odpowiedni klub w mieście obok (opole) to wybiorę się na wielki event we wrocławiu na hali stulecia .. :) ale to ostateczność bo nie dość że koszt dojazdu spory, zero pomysłu na nocleg.. to jeszcze bilet 130 za osobę : DDD wybierz się do klubu w sylwka : ) skoro mieszkasz w Łodzi, nie powinno być problemu ! i pamiętaj, nawet w domu sylwek może być spoko jak się kogoś fajnego zaprosi : > powodzenia :)

    ReplyDelete
  3. e tam i tak sie to życzenie nie spełni :<

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.