Witam wszystkich. Dziś mam na 11 i dwa sprawdziany niestety. Z chemii i matematyki. A najfajniejsze jest to, że jeszcze w sobotę mamy poprawę z chemii. Jakaś porażka z tym wszystkim. No ale zobaczymy mam nadzieję, że mi pójdzie w miarę dobrze. Jeszcze jestem zadowolona z tego iż będę miała więcej czasu na naukę do maszyn, bo pani znów jutro nie ma. Tym razem nie mam nic zapowiedzianego na następny tydzień z chemii, a więc będzie mi się łatwiej skupić na jednym przedmiocie. Jak zauważyliście zostałam nominowana do tagu z czego jest mi bardzo miło i już odpowiadam na pytania. Powiem wam, że lubię takie zabawy. Zaproszenie dostałam od http://papierekpocukierku.blogspot.com/ , dziękuję ci bardzo za nie. Jestem w sumie zaskoczona! ;) To przechodźmy do tagu.

Zasady:
,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
- Mam sporo takich marzeń. Najważniejsze z nich aby każdy z rodziny był zdrowy i żył długo. A poza tym to chciałabym się kiedyś dorobić pięknego domu.
2. Wolisz mieć syna czy córkę? Dlaczego?
- W sumie to tego jeszcze nie wiem. Nie myślałam nad tym, jestem raczej za młoda na myślenie o takich rzeczach. ;D
3. Najlepsze dotychczasowe wakacje? 
-. Ostatnie wakacje!
4.Czy jest moment w Twoim życiu do którego chciałabyś cofnąć czas i zmienić swoją decyzję? 
- Nie ma takiego, niczego nie żałuję.
5. Ulubione ubranie z Twojej szafy i dlaczego właśnie ono? 
- Czarne rurki? Bo uwielbiam czarne rurki. :D
6. Twoje niezbędniki w kosmetyczce?
- Tusz, fluid i eyeliner. ♥
7. Jak by wyglądał Twój wymarzony pokój? 
- Taki jaki oczekuję gdy zrobi mi ktoś remont.
8. Ulubiony przedmiot w szkole? Dlaczego właśnie ten? 
- Angielski - bo lubię ten język. Wf - lubię ćwiczyć. ;D
9. Ulubiony kolor? 
- Niebieski, czarny, biały, różowy, turkusowy, fioletowy, czerwony. ;D
10. Jak wyglądało najpiękniejsze miejsce jakie dotychczas odwiedziłaś/zobaczyłaś? 
- Sycylia! Najładniejsze jak na razie miejsce które zobaczyłam.
11. Płatki z mlekiem - na zimno czy na ciepło?
- A to zależy lubię i takie i takie. A robię je w zależności od sytuacji czy się spóźnię do szkoły czy nie. :D
 

Do zabawy zapraszam:
Każdego kto ma ochotę odpowiedzieć na moje pytania. Bo zupełnie nie wiem kogo by tutaj zaprosić. Dlatego wolę zaprosić każdego kto czyta mojego bloga! :) 

Moje pytania: 
1. Czy jesteś w tym momencie szczęśliwa czy coś cię trapi? 
2. Jakie było twoje marzenie z dzieciństwa: kim chciałaś/łeś zostać w przyszłości? 
3. Twoje ulubione danie?
4. Twoje najmilsze wspomnienie? 
5. Jak wyobrażasz sobie swoją rodzinę w przyszłości? 
6. Ile cm mają twoje włosy? Chciałabyś mieć dłuższe? 
7. Grasz w jakieś gry? Jak tak to w jakie? 
8. Twój ulubiony zespół/muzyk ? 
9. Wymień swoje hobby i napisz jak się każde z nich zaczęło. 
10. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
11. Naleśniki czy omlet? 


A tak przy okazji to powiem wam, że w sobotę szykuje się mini sesja. To może w końcu będzie co dodawać do notek. ;-)) 
Miłego dnia. ♥ 

3 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.