No cóż wczoraj już nie miałam czasu napisać kolejnej notki. Nie wiem w sumie jak to się stało. Ale jak chodzę do szkoły to prawie na nic nie mam czasu, niestety. Zaraz i tak uciekam na autobus. I zaczynam odchudzanie, ćwiczenia i lepsze dbanie o włosy. Mam nadzieję, że będę miała doskonałą motywację i będę dążyła do tej doskonałości. Jeszcze tylko muszę zrobić idealny plan, kiedy, co, gdzie jak. I będzie świetnie. Nie dość, że będę miała lepsze samopoczucie i nie będę miała cały czas złych humorów to jeszcze będę lepiej wyglądać. Teraz tylko trzeba spiąć dupkę i wziąć się za siebie. Na pewno o efektach będę tutaj pisała. Zobaczymy jak to będzie wyglądać. Ja się już zbieram, bo jeszcze nie zdążę. ;ooo Miłego dnia! ♥





Q: Ja chcę już śnieg, a wy? :D

5 comments:

  1. Zostałaś przeze mnie zaproszona do zabawy Liebster blog. :)
    http://papierekpocukierku.blogspot.com/2012/11/fotki-liebster-blog.html
    Też już chcę śnieg, ale jeszcze trochę mogę poczekać, bo póki co jest ciut za wcześnie :P

    ReplyDelete
  2. fajne zdjecia i notka :)
    zapraszam ♥

    ReplyDelete
  3. Odchudzanie,moja obsesja.Ładny nagłówek.

    ReplyDelete
  4. również zaczynam się ostro za siebie brać ! polecam zumbę : ) sama chodzę 2x w tygodniu i naprawdę mega dobre na kondycję i ciałkooo :D + do tego tańczę na nintendo wii w just dance i to tyle. Lubię taniec więc łączę przyjemne z pożytecznym :D a na włosy polecam olejek kokosowy 100% do olejowania włosów :)

    ReplyDelete
  5. Ja chce już śnieg :D a nie taka deszczowa pogoda :D.
    Zapraszam .; http://dreamsarebeautifull.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.