Ah, dobrze że mam chwilkę czasu rano tak to do was coś napiszę. Cóż miałam iść na 8 ale nie idę. Bo za późno wstałam, a musiałam się jeszcze ogarnąć tak więc idę na 9. Zapewne bym nie szła godzinę później jakby był sprawdzian, ale na szczęście nie ma. Chyba, że zrobi jakiś karny za to, że ktoś jej przeszkadza w lekcji, miejmy nadzieję, że nie. Kurdę! Na dodatek pogoda się zepsuła. Pada i pada.. Nie podoba mi się to. Aż nie mam ochoty wychodzić z domu poza tym przyzwyczaiłam się do siedzenia w nim. 4 leniwe dni pojawiły się, jak i znikły bardzo szybko. Aktualnie biorę się za pracę domową z angielskiego i matematyki. Chyba nie jest jakoś bardzo trudna. Cóż nie przedłużając, życzę miłego dnia. ♥


Dawno żadnych moich zdjęć tu nie było więc wstawię jakieś stare. ;D 


Q: A u was jak tam w szkole? :D 


3 comments:

  1. dzięki:) ale jesteś śliczna;)

    ReplyDelete
  2. No pogada dobija :/ Śliczna jesteś <3
    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ładne zdjecie. :)
    Ja tam biologię lubię - będę to miała chyba na rozszerzeniu. :)
    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.