Ło, kolejny lazy day. Siedzę i gram w Happy Tale. Fajna gra powiem wam, przynajmniej nie nudzi mi się, a mam co robić. Bo nie można nigdzie za bardzo wyjść jak jest remont przedpokoju. Cóż jak ktoś ma konto na wp.pl i gra tam w jakieś gry to zapraszam do znajomych: oliwka1818 się nazywam. A wcześniej byłam z moim kochanym Korkiem na spacerze. Dawno z nim nie wychodziłam, a jak zima przyjdzie to rzadziej będzie się wychodzić więc trzeba z nim chodzić póki ciepło. Teraz jestem po obiedzie i dalej gram w Happy Tale. Wczoraj się uczyłam chemii i coś umiem, więc spokojnie w sobotę na zaliczenie jej mogę iść. Mam nadzieję, że mi nic z głowy nie wyjdzie i dobrze mi pójdzie. Z tego co pamiętam w tym tygodniu też są jakieś kartkówki, najcięższa to będzie chyba z materiałoznawstwa. Ale trzeba się nauczyć, cóż. A tak poza tym to chyba tak jak mówiliście zrobię sobie pokój w kolorach bieli i turkusu. Myślę, że to będzie idealne połączenie. Trzeba się wybrać na zakupy i poszukać swetrów, które mi się podobają. Zresztą zobaczcie dwie inspiracje pod spodem. Widzieliście może gdzieś je? Albo chociaż podobne.




Q: Znacie jakieś sprawdzone sposoby na to aby włosy szybciej rosły?

3 comments:

  1. Teraz w wielu sklepach można znaleźć takie sweterki, prawie w każdym coś takiego jest, mnie tez się bardzo podobają :>

    ReplyDelete
  2. hahaha :D Ja też zamierzam wyremontować mój pokój i mieć turkusowe tapety na ścianach + moje stare białe meble w stylu romantycznym :) Ale jeszcze muszę chwile powstrzymać się ponieważ u mnie remont nie będzie taki łatwy ze względu na to, że mam drewniany dom :/ cholercia !

    Hmm... w Reserved są całkiem ładne sweterki ;) Mogą ci też przypaść do gustu swetry z Forever21 :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.