Po namyśle stwierdziłam, że jednak również wolałabym laptopa. Nawet już sobie jednego wypatrzyłam. A mianowicie jest to Sony Vaio i żeby był oczywiście biały. Bo będzie wtedy idealnie pasował do mojego wystroju przyszłego pokoju. Tylko jeszcze zastanawiam się nad kolorem ścian. Myślę jeszcze nad turkusem, który świetnie moim zdaniem wygląda. Ale nie wiem czy będzie pasował. Muszę sobie to jeszcze bardziej wyobrazić. I znaleźć w końcu jakiś program do dekorowania wnętrz. Bo rysunki mi na pewno nie wyjdą. Nie jestem aż tak utalentowaną osobą. ^^ Zaraz sobie pooglądam ciekawe rzeczy do mojego pokoju. Ale nie wiem na ile gdyż trzeba będzie wyłączyć prąd bo jest remont przedpokoju. Teraz przynajmniej będzie wyglądał o wiele lepiej niż z jakąś babciną tapetą. Cóż dzisiaj jest znów 3 lazy dzień, a więc na pewno kolejne notki się pojawią. Miłego dnia! ♥



Q: A waszym zdaniem jaki jest najładniejszy kolor do pokoju? Jakie połączenia kolorów są najładniejsze?

5 comments:

  1. mi się podobają niebiesko białe pokoje jak na 2 zdjęciu :)

    ReplyDelete
  2. fajnie by wygladal fioletowo-niebieski lub fioletowo-zielony (ja mam fioletowe sciany a zielone meble i dodatki, wyglada genialnie!)
    http://karo-karoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. białoniebieski całkiem fajnie się prezentuje :D

    ReplyDelete
  4. Fajnie wygląda biel i błękit :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.