... i zawitają na blogu kolejne zmiany szablonu! Tak, już nie mogę się doczekać. Mam zamiar już coś pokombinować na te zimowe, świąteczne dni. :) No i żeby było również trochę sylwestra w nich. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Jeśli na nic nie wpadnę chyba zrobię bardziej neutralny nagłówek. Ale jeśli chodzi o tą obojętność to nie wiem za bardzo jak go skonstruować. Moje zdjęcia, rysunek przedstawiony jako ja... Tego jest mnóstwo na blogach więc trudno będzie wymyślić coś oryginalnego. A nie chcę od nikogo zgapiać. No cóż zapowiadam te zmiany, ale przydałoby się do nich jakoś przygotować. Więc zaraz wezmę ołówek w rękę i zacznę coś rysować. Może coś niesamowitego wpadnie do głowy. Albo poszukam czegoś w internecie - jakieś ciekawe inspiracje związane z tym czym się interesuję i co lubię. Łaa! Nie będę się już tak rozpisywała, napiszę jeszcze później. ;*



Q: Macie laptopa czy komputer? I co waszym zdaniem opłaca się mieć? Bo zastanawiam się czy wyrzucić mój komputer i kupić sobie jakiegoś fajnego laptopa.

11 comments:

  1. Ja mam laptopa, ale nie mam zdania na temat co jest lepsze; komputer czy laptop :P

    ReplyDelete
  2. ja mam laptopa i się opłaca, zawsze i wszędzie możesz go wziąc ze sobą :D

    ReplyDelete
  3. Moim zdaniem lepiej mieć laptopa .

    ReplyDelete
  4. mam i to i to, i zdecydowanie bardziej opłaca się mieć laptopa :)

    ReplyDelete
  5. ja mam kompa :d

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja przez wiele lat miałam komputer, a od roku mam laptopa. Jest o tyle lepszy, że możesz go wszędzie wziąć. :D

    Zapraszam. :)

    ReplyDelete
  7. Ja mam komputer, ale chce miec laptopa.

    zapraszam do mnie :)
    http://karo-karoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetny blog, naprawdę gratuluje! ;*

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.