Dzień dobry wszystkim! Jest 08:27, a ja jestem nieziemsko wyspana! Bardzo się z tego powodu cieszę, bo już dawno nie byłam tak wyspana. Wczoraj byłam w Praktikerze kupić parę rzeczy do remontu, lecz nie mojego pokoju tylko przed pokoju. A z tego powodu iż tata nie chciał słuchać mojego ulubionego radio.anime24.pl i kazał sobie włączyć RMF FM to powiedział, że obejrzy mój projekt pokoju. Całkiem zabawnie, tylko zastanawiam się czy znaleźć jakiś program do zrealizowania mojego pomysły czy z moim ''talentem'' wypróbować coś narysować na kartce. Mam masę pomysłów! Kolor ścian na pewno zielony, a meble w bardzo jasnych kolorach. Do tego szafę na całą ścianę również wyobrażam sobie ją ciekawiej i biurko w innym rogu. A do tego wszystkiego poszukać jakichś fajnych rzeczy aby było całkiem nastrojowo w tym pokoju. Cóż chyba zabiorę się za oglądanie na różnych ''józkach'' przydatnych rzeczy. Mam mnóstwo pomysłów! Mam nadzieję, że wyjdzie to na dobre. Miłego dnia, biorę się za projektowanie! ♥



To może taki quest (które będę robiła pod koniec każdego posta): 
Macie jakieś zwierzaki w domu? I czy wolicie koty czy psy? ;-) 

9 comments:

  1. ale świetne zdjęcia :D ja mam 1 psa :)

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mam psa i kota. Gdybym miała wybierać pomiędzy nimi wybrałabym jednak psa. :)

    ReplyDelete
  3. Mam dwa koty, wolę koty od psów :3

    ReplyDelete
  4. Mam rybki, żółwia,psa . Ja osobiście uwielbiam psy , najlepiej szczeniaki ♥ .
    Zapraszam do mnie ; szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. aa, zielone ściany w pokoju ! *.* najlepsze :)


    będę wpadać częściej :)

    zapraszam do mnie : http://xgrayreaalityx.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  6. O, chętnie wpadłam. Zielone ściany mi się przedobrzyły, bo mam je w domu od dłuższego czasu. Pozostaję jednak przy swojej bieli, na której ciągle widnieją moje napisy i cytaty. Mmm.
    Mam dwa psy i zdecydowanie bardziej wole je od kotów.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.