Właśnie skończyłam oglądać kolejną dramę z 8, aczkolwiek i tak niektóre z nich nie są jeszcze do końca obejrzane, ale jak to ja muszę zacząć jakieś nowe. Jest ona zrobiona na podstawie anime. No i jestem mile zaskoczona. Chociaż komentarze niektórych zniechęcały do oglądania, ja stwierdziłam, że zapewne mi się podoba. No i tak było. Cóż myślę, że bez sensu jest streszczać. Mogę powiedzieć, że bardzo ciekawy romans. Fajne postacie ogólnie są. A najlepsza końcówka z Nowym Rokiem. Od razu nie mogę się doczekać już świąt i tego wszystkiego. Świetnie nastraja, najlepiej oglądać przed świętami. Dla ciekawych podam wam jeszcze inne tytuły, które obejrzałam lub jestem w połowie: Paradise Kiss, Death Note, Shisso, 14 Sai no Haha, Nineteen, You're Beautiful, Virgin Snow, Dear Friends.



Ah kiedy ta zima nadejdzie ! Stęskniłam się już za nią. ^^ 
music ♥ 

9 comments:

  1. nie czytałam;D
    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  2. nie czytałam nigdy tego, aja za zimą nie tęsknie ;p

    ReplyDelete
  3. ja mam tak z serialami - nie skończę jednego, a zaczynam 3 inne. później mam dylematy, który obejrzeć w danym dniu xd

    ReplyDelete
  4. No cóż ja również nie czytałam, tylko oglądałam. :D

    ReplyDelete
  5. Nigdy mnie jakoś nie ciągnęło do Anime, ale książę to bym pewnie przeczytała :D
    Tez już wyczekuję zimy! ;)

    ReplyDelete
  6. Nie chce zimy ;x Nie lubię, o nie xd

    ReplyDelete
  7. Ostatni obrazek najładniejszy. :)

    ReplyDelete
  8. swietny obrazek :D

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.