Dzisiaj jest dzień leniuchowania przed komputerem. Próbuję po raz kolejny zainstalować dodatki do simsów, a przy okazji poszukam jakichś pomysłów na prezent na święta. Tak wiem, jeszcze miesiąc. Ale wolę mieć już coś przygotowanego, żeby później na szybko czegoś nie wymyślać. Może znacie jakieś ciekawe strony z takimi pomysłami albo może macie swoje własne jakieś kreatywne pomysły? Dla mamy, taty, babci i mojego chłopaka. ;-)Hm, dla Tomasza w szczególności, chciałabym żeby było to coś tak fajnego, żeby zawsze o mnie pamiętał. No cóż może na coś się wpadnie.
   Muszę znaleźć zdjęcia, które miałam wywołać już chyba z 2 miesiące temu, ale tak mi się nie chce za to zabrać albo po prostu zapominam o tym, niestety.. Chciałabym już mieć remont pokoju, tak to miałabym przynajmniej gdzie te zdjęcia ''umocować''. Ale myślę, że jeszcze trochę i remont w końcu nadejdzie. ;D Cóż nie będę już was zanudzała, tylko lecę po wgrywać i poszukać czegoś ciekawego na internecie. Miłego dnia. :*


2 comments:

  1. Mam ten sam problem , nie wiem co kupić pod choinkę moim bliskim . Myślałam by zrobić dla rodziców album ze zdjęciami .
    Zapraszam do siebie ;
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja tez nie mam pojęcia co kupić rodzicom a muszę jeszcze coś wykombinować dla 2 sióstr :]

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.