Cześć wszystkim! :) U mnie jest całkiem dobrze. Wczoraj na Halloween razem z Tomkiem oglądaliśmy bardzo fajny horror, który wam jak najbardziej polecam. A mianowicie: Grave Encounters. Film bardzo wciąga i trzyma w napięciu, nie jest jakoś bardzo przerażający, aczkolwiek na Halloweenowy wieczór w sam raz, bo robi odpowiedni klimat. Czekam teraz aż będą napisy do drugiej części aby obejrzeć, a tak to dziś również zapowiada się kolejny seans: Amityville. Oglądając zwiastun film całkiem fajnie się prezentował, zobaczymy czy na pewno jest wart obejrzenia.
   Dziś jak to każdy we Wszystkich Świętych, odwiedzamy groby swoich bliskich. Rano pojechałam z Tomkiem na cmentarz, ale jeszcze wybieramy się wieczorem. Więc myślę,  że kolejna notka pojawi się albo jutro rano albo nawet dziś wieczorem. Wszystko zależy od tego co się dziś wydarzy i czy będzie odpowiednio wystarczająco dużo czasu na to wszystko.



1 comment:

  1. zakochałam się w pierwszym zdjęciu . Nie oglądałam żadnego z polecanych horrorów . Możliwe iz się skuszę , własnie szukałam jakiegoś fajnego filmy na wieczór ;D .
    Zapraszam do siebie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.