Dzień dobry. ^^ Jak zauważyliście nie pisałam nic na blogu ponad 4 dni. Było to spowodowane sprawdzianami, sprawami w domu jak i przeziębieniem. Także bardzo was za to przepraszam i obiecuję poprawę. W sumie i tak mało kto już tutaj wchodzi, przez moje takie ''wolne dni'' no ale to się zmienia! Postanawiam sobie pisać bardziej regularnie i już. ;-)
   Jeśli chodzi o to co u mnie to w sumie bez zmian. Ocenki wpadają, ale za to się stresuję kolejną pracą stylistyczną, która nie wiem jak zostanie oceniona przez nauczycielkę. Mam nadzieję, że będzie dobrze i nie będę się stresowała tym, że będę zagrożona czy cokolwiek. W innych przedmiotach idzie mi całkiem dobrze, że czego jestem zadowolona bardzo. Można w sumie powiedzieć, że za niedługo są już święta. A ja muszę pomyśleć nad tym co chcę dostać. Mam kilka propozycji m.in. xbox 360, laptop no i jeszcze kolczyk w wardze. To trzecie nie jest takie pilne, bo za rok i tak będzie już 18 więc zrobię sobie go legalnie.
   A u was jak tam? Macie ogólnie jakieś fajne pomysły co można kupić tacie, mamie na święta? Bo mam z tym trochę problem, ale mam nadzieję, że coś fajnego i oryginalnego wymyślę.
   Z racji tego iż jest nadal śnieg za oknem wstawiam kolejne zdjęcia tegorocznej zimy jesienią.



3 comments:

  1. To , że nie pisałaś posta przez 4 dni to nie jest jakieś tragiczne bo znam blogerki , które co 2 tygodnie piszą posty .. Ale to świadczy o tym , że chcesz aby czytano twojego bloga i , ze Ci na nim zależ y bardzo mi się podoba :]

    ReplyDelete
  2. Szkoła powinna być priorytetem!:)
    Świetny i ciekawy blog. Obserwuję.
    CAŁUSY :**

    ReplyDelete
  3. Na święta pewnie śniegu zabraknie. :P
    Oj szkoła szkoła. :( Przedmioty na których muszę się skupić, idą mi o wiele gorzej niż inne. :P Z polskiego muszę się przyłożyć, ale jak na razie zbieram same tróje. :( :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.