Witam wszystkich. Cóż śnieg sypie więc jest powód do napisania kolejnej notki. ;D A u was jak z pogodą? Normalnie czuje jakby miały być zaraz święta, wiem dziwne. Mam więc z tej okazji parę zdjęć i animacji. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

  Spacer już odbył się co skończyło się mokrymi skarpetkami, ale warto było chociaż przez chwilę znów usłyszeć skrzypiący śnieg. Nie mogę się doczekać aż będzie go o wiele więcej, ale najlepiej jakby tak na święta było. Wtedy czuło by się tą ''magię''.

  Cóż nie będę przedłużać przechodzimy do tego co zapowiedziałam. ;-))



(klikając na obrazek zobaczycie go w powiększeniu ;-)) ) 



2 comments:

  1. U mnie na szczęście śniegu nie ma i mam nadzieję, że nie pojawi się zbyt szybko - jakoś nie lubię zimy:p

    ReplyDelete
  2. hej kochana piekne inspiracje:) - co tam u Ciebie??
    ja uwielbiam zimowa aure:)

    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.