Cóż może bez żadnego owijania w bawełnę, znów zostałam nominowana co mnie bardzo cieszy i oczywiście z chęcią odpowiem na pytania! ;-))

Zostałam wyróżniona przez: http://modeldrink.blogspot.com/ ♥
Zasady zabawy :
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Co jest Twoją największą pasją ?
Nie mam jakiejś konkretnej największej pasji, mam kilka którymi interesuję się po trochu. Cóż jeśli w ogóle mogę to nazwać pasją to fotografowanie - po prostu sprawia mi to ogromną przyjemność, ponad to lubię robić różne dziwne rzeczy w programach graficznych, uwielbiam również rysować. ;-)
2. Jaki talent najbardziej byś chciał/a mieć?
Najbardziej? Chciałabym mieć na tyle wspaniałą główkę aby móc wymyślać rap-teksty. Uwielbiam po prostu ten gatunek muzyczny i chciałabym w to brnąć. Ale być może za szybko się poddaję. Jak mi coś nie wychodzi to niestety tak mam. 
3. Skąd czerpiesz inspiracje?
Jeśli chodzi o czerpanie inspiracji, to chyba z nikogo. 
4.Co sądzisz o tatuażach? 
Bardzo mi się podobają. Mam zamiar sobie w przyszłości zrobić kilka tatuaży. Ale to się jeszcze okaże czy w ogóle będą jakieś fundusze na takie rarytasy. Ogólnie marzy mi się jakieś fajne arcydzieło na żebrach i na stopie. 
5.Jakie jest Twoje życiowe motto ?
Myślę, że chyba nie mam takiego. Żyj chwilą? Jest to moje motto życiowe, ale czy zawsze jest wykorzystywane, chyba nie sądzę. Bo gdyby było to bym raczej nic ciekawego nie osiągnęła. 
6. Skąd pomysł na bloga? 
Już w wieku 12 lat miałam jakieś tam blogi, jeszcze na onecie, no ale szybko mi się to nudziło. Teraz postanowiłam się tak ''na stałe'' zakorzenić w blogowaniu, ale tym razem na blogspocie. 
7.Plany na wakacje?
Jakiś miły wyjazd z chłopakiem nad morze. 
8.wymień jedną rzecz bez której nie możesz żyć ? 
Rzecz: cóż to jest na pewno telefon, komputer i mp3 z muzyką. (której oczywiście nie mam aktualnie bo się zepsuła i przez co miewam gorsze dni). :D 
9.Wolisz kolegować się z chłopakami czy dziewczynami?
Z chłopakami, bardziej się z nimi dogaduję jakoś. No przeciwko dziewczynom nic nie mam, ale z niektórymi pogadać to tak kiepsko to wychodzi. :D 
10. Film & książka ?
Hm, nie mam pojęcia. Zmierzch. ♥ 
11. Co najbardziej lubisz jeść ?
Pizze! :D Ogólnie lubię fast foody niestety. 

Taguję każdego kto czyta mojego bloga! ♥ 

Mam nadzieje, że odpowiedzi się podobają. Miłego wieczoru Kochani ! :-* 

4 comments:

  1. podaj mi link do twojego profilu na busuu : ) pogadamy po angielsku? : D http://www.busuu.com/user/11849448

    ReplyDelete
  2. Też lubię fast food'y, ale staram się nie jeść :P

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.