Jak wam dzisiejszy dzień mija? Ja muszę się nauczyć na pamięć trenu Jana Kochanowskiego i nawet już sobie wybrałam, którego będę się uczyła. Jest to tren V. Boję się, że mówiąc go przy całej klasie najzwyczajniej w świecie zapomnę. No i jeszcze ta nieszczęsna interpretacja.. Wierzę, że dam radę, mam nadzieje. Jeszcze będę musiała nauczyć się dobrze materiałoznawstwa na poprawę. Bo coś czuję, że bardzo kiepsko mi poszedł ten sprawdzian. Właśnie skończyłam wgrywać the sims 3 cztery pory roku no i zobaczymy jaki ten dodatek fajny jest. Ła! Nie mogłam się go doczekać. A w sumie miałam iść dziś do kina, ale to wszystko jest jeszcze nie wiadome. Jutro na zakupy małe się wybieram, może mi coś się trafi ciekawego. A wy co planujecie na ten weekend?


No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.