Hello ! Ostatnio jakoś w ogóle nie mam czasu na nic. Dosłownie.. albo wracam późno ze szkoły albo muszę się czegoś nauczyć albo mam dodatkowy angielski. W sumie to już jestem przemęczona tą szkołą i wszystkim. Jakoś tak wszystko szybko się dzieje.. Chcę już święta, bo może wtedy sobie odpocznę. A tak to..wszystko na szybko, nie dokładnie i ogólnie bez sensu. Jutro chyba idę do kina na Przed świtem. Więc myślę, że na pewno coś napiszę później czy mi się podobał film. :D Ah, no i na poniedziałek na polski muszę się nauczyć trenu na pamięć i go umieć zinterpretować. Więc jakaś masakra ogólnie. :) A u was jak tam? Miłego dnia :*




1 comment:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.