Cześć gwiazdeczki! Wczoraj jakoś nie miałam czasu nic na pisać. W końcu wzięłam się za ćwiczenia, a później byłam na zakupach. I kupiłam sobie świetne biało, czerwone skarpetki, które są tak ciepłe, że już chyba nigdy ich nie zdejmę. A na dodatek mają uroczy pomponik. Jeśli chodzi o szkołę to całkiem dobrze, tylko, że na za tydzień w poniedziałek mam: sprawdzian z biologii, kartkówkę z fizyki, tren do nauczenia na pamięć i interpretacja go. Jakaś porażka, ale no trzeba dać radę! Ah, a w czwartek dwa sprawdziany z zawodowych, nie powinno tak być. No ale chyba już nic się nie da zrobić. Muszę się na szybko naszykować do szkoły, tylko szkoda, że nic w szafie nie mogę znaleźć. :D Ale to jak zawsze, może uda mi się napisać później jak wrócę z angielskiego. Więc miłego dnia. :*




7 comments:

  1. lepiej je od czasu do czasu zdejmij bo sie na stałe wrosną haha :D mam identycznie z nowymi rzeczami, aż nie chce sie ściagac i ten ból kiedy kupisz nową dajmy na to bluzkę a pół godziny później ją upierdzielisz i do prania : D // jakie robisz ćwiczenia? ja po remoncie zaczynam Ewę Chodakowską :)

    ReplyDelete
  2. ale cudowne zdjęcia:D

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved ? Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    ReplyDelete
  3. swietne zdj..! :)
    oooohhh nie nawidzilam uczyc sie wierszy itp. na pamiec..

    ReplyDelete
  4. Zostałaś otagowana u mnie na blogu :P

    Zapraszam do zabawy

    ReplyDelete
  5. ja juz sie przyzwyczailam do kilku sprawdzianow na dzien.. :D

    ReplyDelete
  6. Mi się raczej nie zdarza kilka sprawdzianów a jestem w LO O.o

    Jeśli masz czas i chęci zapraszam na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jak ci się spodoba i zaobserwujesz :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.