No witam wszystkich. Mam chwilkę czasu więc piszę do was. Niedawno skończyłam zrobić kserówkę z historii, chyba robiłam ją z 2 godziny.. szukałam i szukałam tych informacji. Dobrze, że coś zrobiłam, może trafi się 4 albo 3. No i powoli remont przedpokoju dobiega końca, jak miło. A dzisiaj wybrałam się na giełdę, a tutaj niestety jej nie było. Cóż trzeba czekać kolejny tydzień aby się wybrać. Może wtedy sobie coś kupię. ;-)) A u was jak tam ? Jak dzisiejszy dzień spędzacie? Ja w sumie bardzo nudno, nie ma co robić więc tylko nauka mi została. Może coś się zapamięta z tych zeszytów. A teraz wybieram się do sklepu więc do później, mam nadzieję. Miłego wieczoru. :* ♥







2 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.