Cześć wszystkim! ♥ Kurczę dzisiaj w szkole tak sobie było. Była praca stylistyczna z Quo Vadis, dostałam 4 z opowiadania z angielskiego, 2 z kartkówki z matematyki no i 3 z odpowiedzi z biologii. Nie jestem z siebie dumna, zwłaszcza z tej 2 z matematyki, ale dobrze, że facet zdecydował się aby cała klasa poprawiała, bo nie było żadnej innej oceny powyżej 2. Dam radę, nauczę się tego! A teraz sobie instauluje simsy, bo mnie coś na nie wzięło. Ja taka ''stara'' dupa a gram w takie gry, SilkroadR też spoko! Polecam. No pokażę wam kurteczkę, którą upolowałam i mam zamiar kupić za tydzień, co o niej sądzicie? 


Jestem w sumie już powoli zmęczona tą szkołą, ale przecież jeszcze tylko kilka miesięcy i wolne! Mnóstwo wolnego. I wakacje po tym wszystkim. A plus muszę się wzmóc i to tak konkretnie żeby zacząć ćwiczyć, bo moje ciało błaga o zniszczenie tłuszczu. Będę musiała znaleźć jakieś ciekawe i całkiem dobre ćwiczenia. No nic, mi się simsy wgrywają, a ja pójdę zrobić lekcje i się pouczyć jak trzeba. Miłego dnia. :*

6 comments:

  1. świetny post, zapraszam do siebie
    bodyy-rockk.blogspot.co.uk
    może obserwujemy?

    ReplyDelete
  2. Zaobserwuj pierwsza, potem ja to zrobię :))

    ReplyDelete
  3. ja tam jeszce starsza,,dupa" a bardzo lubie simsy :):) i zawsze je lubic będe:):D:D:D:D:D

    ReplyDelete
  4. Mam taką kurteczkę! ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.