Siema! No cóż.. w szkole, u mnie i ogólnie dobrze jest. Tylko coś mi simsy nie chcą odpalić, hah. No cóż, jak na razie wcinam sobie słonecznik i zastanawiam się co mam robić.. Tomasz dopiero będzie albo około 17:30 albo 18:30. W sumie wypadałoby się pouczyć troszkę do chemii, bo podobno ma pytać. Z moim wspaniałym szczęściem pewnie mnie spyta. Kurczę, kiedyś przeglądając blogi natrafiłam na fajną stronę internetową gdzie fajnie można obrobić zdjęcia i teraz niestety nie mogę jej znaleźć. Może wy znacie jakieś takie strony? Tam było mnóstwo filtrów zdjęć.No cóż chyba muszę bardziej się wziąć za to szukanie. 


No cóż nie mam swoich zdjęć jak na razie żadnych więc wstawiam takie o z weheartit.com Jak tylko będę miała kiedy i będzie w miarę ładna pogoda i jeśli będzie miał mi kto towarzyszyć to na pewno jakieś ciekawe zdjęcia tutaj wstawię. Życzę miłego dnia. :*

9 comments:

  1. kocham zdjęcia ze słonecznikami! *w*
    pod jaką nazwą obserwujesz? ^^

    ReplyDelete
  2. [SPAM! – przepraszam] !Nastolatek świat! to blog dla każdego, nie tylko dla tych najmłodszych! Nasz blog się nie rozwija i stoi w miejscu, dlatego sięgnęliśmy do takich prób reklamowania go. Liczymy na pozyskanie nowych wiernych czytelników. http://natolatekswiat.blogspot.com Zajrzyj może akurat znajdziesz coś dla siebie, zostaw komentarz :D
    Przykładowe tematy
    *Paris, I will come there! (czyli prawdy i mity o tym mieście, zdjęcia własnego autorstwa)
    *Dlaczego nie warto mieć chłopaka? (czyli pocieszenie dla singielek!)
    *Feminizm - dobra inicjatywa czy głupota?
    *Czym jest miłość? Idealny facet z mojej listy. (recenzja filmu i „o tym idealnym”)
    *Darmowe kosmetyki, jesteście chętne? (Jak zdobyć darmowe kosmetyki)
    *Malowanie paznokci metodą wodną - Water Marble

    a już niedługo zapraszamy na ROZDANIE!

    ReplyDelete
  3. ależ słodkie zdjęcia! klimatyczne bardzo! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wiem, wiem znalazłam cię już wczoraj :) bo szukałam cię na początku, a byłaś na drugiej stronie :))

    ReplyDelete
  5. Grasz w Simsy? Jeju, jak ja dawno w to nie rżnęłam! ;D To jest takie głupie, ale fajnie się w to gra. Mam takie fazy, że gram przez cały dzień, a później już na to patrzeć nie mogę przez ładnych kilka miesięcy. Poszukaj w Google'ach, tam się na pewno coś znajdzie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja mam tak samo, że czasami najdzie mnie taka ochota żeby w nie pograć! A później gram np. z kilka godzin, ale nudzi mi się to strasznie. :D

      Delete
  6. Ja niestety nie znam żadnych do przeróbki zdjęć xd Uwielbiam sismy gram w 3 ;) ładne fotki ! ;D

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No 3 moim zdaniem jest lepsza od 2, bo jest bardziej rozbudowana. I już wpadam. :)

      Delete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.