Cześć wszystkim! No cóż wczoraj z nie wiadomych mi powodów po prostu nie miałam czasu napisać posta. Ogólnie ten dzień był jakiś dziwny. MP4 mi się zepsuła. Źle mi zegarek chodził w telefonie no i spóźniłam się na lekcję, ale dobrze, że nie był to chemia tylko lekcja z jakąś panią na temat uzależnień. A teraz, że mam ''chwilę'' szybko napiszę coś i zaraz sobie będę przypominała tematy z maszyn i urządzeń cyfrowych. Jeszcze też trochę muszę ogarnąć z materiałoznastwa. A jeszcze na dodatek dzisiaj idę na dodatkowy angielski, tak dużo tego, że coś mi się wydaję, że nie ogarnę tego wszystkiego. Lekcje do 16:35, a na angielskim mam być o 17:50. Mam nadzieję, że jakoś się wyrobię. Jeszcze na dodatek jestem lekko przeziębiona. Cóż to dam wam teraz znów jakieś ładne jesienne zdjęcia.


(weheartit.com)

Miłego dnia życzę! ♥ 

6 comments:

  1. Ja tam lubię angielski <333
    Świetne zdjęcia ;*
    Zapraszam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja również do angielskiego nic nie mam, ale za dużo tych czasów. :/

      Delete
  2. zdjęcie bardzo klimatyczne, widziałąm je już na kilku blogach ;>

    ReplyDelete
  3. zdrowiej.! :D
    i chyba teraz wszystkich przytłacza nadmiar materiału w szkole ;<

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękuje. :)
      No ale ja jak na razie na szczęście jakoś daję radę. :)

      Delete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.