Siemanko. No wczoraj na angielskim całkiem spoko było, ogólnie kartkówka z maszyn poszła mi dobrze - przynajmniej tak mi się wydaje. Najgorsze jest to, że z materiałoznastwa mamy za 2 tygodnie od pierwszego tematu. Ale jakoś da się radę, w końcu jeszcze dużo czasu jest na to. A na późniejszych lekcjach graliśmy w grę prawo dżungli, polecam gierkę, bo fajna jest. Ah zaraz muszę lecieć do szkoły, pierwszy wf. Jestem przeziębiona nadal, źle się czuję. Nie chcę iść do szkoły jest mam 8 h! To jakaś porażka, przy czym 5 na komputerach bez internetu.. Taa, wspaniała szkoła normalnie. No ale cóż. ;-) Ja już się zbieram, bo nie wiem czy zdążę na autobus. Miłego dnia. :* Napiszę później, obiecuję. ♥ ,

(weheartit.com)

Te zdjęcia są takie piękne. Gdybym tylko miała dobry aparat i umiała robić takie zdjęcia to bym była szczęśliwa! :D 

3 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.