Dobry wieczór! ♥ Ale ten czas szybko leci, już dziewięćdziesiąty post na tym blogu! Nie spodziewałam się, że zagoszczę na tym blogu dłużej niż 2-3 miesiące jak było dotychczas. No ale cóż być może to dzięki temu, że teraz ten blog wygląda jak wygląda - czyli moim zdaniem o wiele lepiej jeśli chodzi o szatę graficzną. Ale jest to również wasza zasługa, bo dzięki wam czuję, że mam dla kogo pisać! A dzisiaj w notce pokażę wam fajne zdjęcia eksplodującego jedzenia. Wybrałam dwa najciekawsze zdjęcia, resztę zdjęc możecie zobaczyć na: koikoikoi.com  Chciałam podziękować Ankyls za to, że to dzięki niej wpadłam na taką interesującą stronkę, gdyż ona również zamieszczała coś do posta. Dziękuję. ♥


Zdjęcia są zrobione przez

Alan Sailer

Dobranoc! ♥ 

4 comments:

  1. eksplodujące jedzenie, wow xD
    obserwuję też :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, również zaobserwuję. :D
      Zdjęcia też mi się podobają. :P

      Delete
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu :D
    A zdjęcia są świetne !

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.