Cześć wszystkim! Dziś się wybieram po skórzaną kurteczkę, którą wam pokazywałam parę postów wcześniej. Mam nadzieję, że będą one jeszcze i trafi mi się z rozmiarem i kolorem. Jak na razie jeszcze czekam na tatę, bo brakuje mi parę drobnych i od razu wybywam. Myślę, że może zrobię jakiś ''outfit'' z nią.   Hm, nie wiem czemu ale cieszę się, że nie ma słońca i nie jest ciepło. Pewnie to dlatego, że wolę jesień jak wychodzę gdzieś na dłuższe zakupy o takiej pogodzie. Bo do zdjęć to przydałaby się oczywiście inna. A teraz dwa zdjęć z weheartit.com ♥




Miłego dnia wszystkim życzę, postaram się jeszcze napisać później. :*

2 comments:

  1. Udanych zakupów :)
    Pozdrawiam,

    sissly.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Udanych zakupów :)
    A zdjęcia bardzo fajne.


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili oraz zachęcam do udziału w rozdaniu :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.