Witam. Dziś postanowiłam dodać notkę taką troszkę o mnie. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Ah i w sumie nie wiem czy wybrać się dzisiaj po skórzaną kurteczkę, zresztą nie wiadomo jak z kasą od rodziców. Zaraz się pójdę zapytać i się wszystkiego dowiem. Jeszcze przydałoby mi się kupić dresy na wf. Ale to może jakoś następnym razem. W sumie nie wiedziałam, że w Łodzi jest most kłódek. Zdziwiło mnie to jak go zobaczyłam, na pewno muszę się tam przejść z moim Tomaszem. ♥

1. Strasznie boję się wszystkich małych robaków od pająków po jakieś inne dziwne stworzenia, na których widok robi mi się niedobrze.
2. Jestem bardzo, ale to bardzo nieśmiałą osobą. Za nim komuś zaufam mogę z nim się spotykać ale nic nie mówić tylko wysłuchiwać czy dana osoba jest godna mojego ufania.
3. Strasznie uwielbiam każde czekolady z nadzieniem! Mogłabym je jeść cały czas. No cóż ale trzeba się powstrzymywać, żeby nie przytyć.
4. Nie potrafię zasnąć bez zapalonego jakiegokolwiek małego światła, bądź grającego telewizora lub komputera, Ale to tylko w takich przypadkach jak śpię sama, bo kiedyś miałam różne przygody z ''duchami''. W sumie sama nie wiem do tej pory co to tak dokładnie było.
5. Bardzo, ale to bardzo uwielbiam koty! Mogłabym ich mieć całą gromadkę, mogłabym z nimi spać i dosłownie wszystko zrobić. Taka mała kotomania.
6. Hm, kolejny fakt o mnie to to, że uwielbiam mangę i anime, a za sprawą tego również interesuję się Japonią jak i uwielbiam rysować czy też oglądać dramy. Dosłownie wszystko podoba mi się w tamtym kraju! Marzę o tym, żeby kiedyś tam wyjechać jak mi fundusze pozwolą, ale ogólnie chciałabym zwiedzić cały świat.
7. Jestem bardzo leniwą osobą, pomimo tego iż postawiam sobie jakiś cel nie mam na tyle siły i motywacji aby go zrealizować. (niestety) Jakoś nie potrafię się nie rozleniwiać. Podobnie jest ze szkołą nie mam ochoty uczyć się wszystkich 20 przedmiotów przez całe 5 dni w tygodniu + 2, w których bym się pewnie uczyła do większych sprawdzianów. Ale pomimo to i tak całkiem dobrze mi idzie.


Miłego dnia. :*

6 comments:

  1. Ja też boję się robactwa :P
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    sissly.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sliczne zdjecia :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    ReplyDelete
  3. 1 i 7 - mam to samo :D
    obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  4. Fajny blog ;d

    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ciekawy post :) Lubie te taki 7 faktów:D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.