Cześć wszystkim! Wczoraj jakoś niestety nie miałam czasu napisać, jednak nie byłam w Ptaku. Jadę chyba dopiero za tydzień, no ale cóż. :-) Dziś pewnie będzie niedziela odpoczynku, ale to się jeszcze zobaczy. Jak na razie nie zapowiada się na jakiś fajny wypad gdziekolwiek. Przydałoby się w sumie zrobić zdjęcia. Ale mam takiego strasznego lenia i w ogóle nie mam pomysłu na te zdjęcia, niestety. Więc znów was zasypuję starymi zdjęciami, jedno to czarno-białe jest aktualne i robione telefonem. ;D



Miłego dnia, napisze jeszcze później. ♥ 

4 comments:

  1. Konik polny ! :d
    ŚWIETNE ZDJĘCIA ! :))

    Obserwuję, liczę na to samo. To dla mnie bardzo ważne. :)
    Komentarze u mnie = moje komentarze u Ciebie :D
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. No to gratuluję wytrwałości :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.