Dobry wieczór. ♥ Mam chwilkę czasu więc piszę. ;-) Jutro wybieram się na otwarcie PTAK OUTLET, ciekawe czy coś interesującego znajdę tam dla siebie. Na pewno muszę zakupić sobie torebkę Nike. ;D Może będzie w innych kolorach, o ile w ogóle będzie. Pomyślałam, że poszukam trochę w internecie i wstawię jakieś ciekawe zdjęcia Japońskiego jedzenia. Strasznie bym chciała spróbować każdego z nich! No ale cóż.. do Japonii pewnie dopiero się wybiorę za 100 lat. ;-)

Wszystkim nam znane przepyszne sushi, swoją drogą myślę, żeby za niedługo spróbować zrobić swoje własnei:
Kuleczki dango, które wyglądają na prawdę przepysznie, również chciałabym je spróbować:

No i na sam koniec RAMEN - chciałabym baaardzo poczuć smak prawdziwego ramen. *__*
Życzę dobrej nocy! ♥ 

12 comments:

  1. puchtokaa :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    ReplyDelete
  2. ramen z pikachu XD

    a dango mi się kojarzy z piosenką z anime clannad ^^
    ''dango, dango.. dango, daikazoku'' hihi

    ReplyDelete
  3. Też bardzo chciałabym spróbować ramen :3

    ReplyDelete
  4. fajny blog :)
    zapraszam do mnie : http://igulla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wygląda pysznie :)

    świetny nagłówek, pozdrawiam : 3

    ReplyDelete
  6. mniaaam
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,oddzwięcze się to dla mnie ważne♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. z chęcią bym to zjadła;)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)

    lovellybloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nigdy nie próbowałam, może kiedyś się skuszę :)

    ReplyDelete
  9. Same pyszności *.*
    Zapraszam do mnie ^^

    ReplyDelete
  10. mm, zjadłabym sobie coś: >
    Japonia, na pewno prześliczne miejsce, mam nadzieję, że szybciej niż za 100 lat tam pojedziesz :>

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.