Witam! ♥ Dzisiaj fajnie, bo wróciliśmy do domu wcześniej. *.* A tak to dopiero bym pewnie szła na autobus. Ogólnie to trzeba wziąć się za siebie i nauczyć się troszkę przedmiotów zawodowych, ale strasznie mi się nie chce. To jest chyba najgorsze. Ale jak na razie nie będę się tym zadręczać  tylko będę cieszyła się weekendem. Jutro na zakupy może, ale niestety to nie jest pewne. Zapewne jednak nie pojadę, bo jak to bywa brak funduszy. :< I co ja kurczę mam zrobić z moimi włosami w ogóle się nie układają.. Są powykręcane w każdą stronę, pomimo tego, że je obcięłam, to za niedługo znów się wybieram, żeby ściąć resztę blond włosów. A później poczekam aż urosną mi mega długie i pewnie zafarbuję na czerwono. ♥ Marzenia, ale warto je mieć. ;-)





Miłego dnia! ♥

6 comments:

  1. przepiękne zdjęcia!
    obserwuję;)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)

    lovellybloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. wspaniałe zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. fajnie tu :) Zapraszam do siebie ;D
    obserwuje, licze na rewanż :*

    ReplyDelete
  4. swietne ujecia *.*

    http://nbyen.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.