Cześć wszystkim! ♥ Ojej prawie 50 obserwatorów, a w sumie tak niedawno miałam tylko z 4. ;-) Strasznie mnie cieszy pisanie postów. ;D Zwłaszcza jak są jeszcze komentarze pod nimi. Wtedy to już motywacja ustawiona na max! Dzisiaj mam takie lekcje masakryczne, że to porażka.. Hm. Dobrze, że nie mam niemieckiego - bo pani od niego jest straszna! #_# Ale za to dzisiaj dwie chemie i matematyka, gorzej jak z tego drugiego przedmiotu będzie kartkówka, boję się, że obleję! Bo mi się to wszystko myli! Porażka. Mam nadzieję również, że nie będę miała tych dwóch ostatnich wf! Wcześniej w domku i fajnie by było. ;-) Łaa dobra, muszę powtórzyć chemię i jeszcze paznokcie pomalować! Więc do następnej notki! Miłego dnia! :*


Pezet - Ciemno ♫

3 comments:

  1. Zanim się obejrzysz będzie 100 obserwatorów ! Życzę Ci tego :)
    2 zdjęcie - bajka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj no mam nadzieję, że kiedyś to nastąpi. Aczkolwiek to jest bardzo trudne, bo rzadko co kto tu wchodzi. :P
      Hah, mojej cioci kot to jset. :P

      Delete
  2. kotek<3

    Zapraszam do mnie na konkurs ;*

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.