Cześć wszystkim! ♥ Dzisiaj w szkole w końcu było jakoś normalnie. Nie nudziło mi się tak bardzo. Ale niestety była kartkówka z geografii i angielskiego (dostałam 4 ;<) no i jeszcze z historii sprawdzian z mapką, gdzie tam było tyle nawalonych tych miast różnych, że nic się nie dało znaleźć. Cóż zobaczymy jak to pójdzie.. Pewnie źle! Ale miejmy nadzieję, że dobrze. A zaraz wybywam na angielski, no może nie aż tak zaraz za godzinę. ;-) SO WE MUST SPEAK ENGLISH. ;D Nie mam ochoty w sumie tam chodzić, mylą mi się czasy i wszystko to takie pomieszane, ale zawsze się przyda! Dobra dopiję kawę i biorę się za nowo zrobione zdjęcia. ;D Miłego dnia. ;*

A zdjęcia są z zeszłych wakacji. No cóż jak na razie nie mam co dodawać, więc pokazuję to co znalazłam na dysku. ;P

4 comments:

  1. fajne zdjecia :D:)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    ReplyDelete
  2. Dlaczego smutna minka przy 4 ? Ja tam bym się cieszyła ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah bo wolałabym 5. ;D Aczkolwiek 4 też dobra. :D Jeśli chodzi o angielski to mam podwyższoną ambicję na lepszą ocenę, ponieważ chodzę na dodatkowy. :D Więc żeby ogólnie było widać, że się staram na tym dodatkowym. :D

      Delete
  3. Ale fajne fotki ;D Gratuluję dobrych ocen ;D

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.