Dobry wieczór! ♥
  Postanowiłam, że na setny post zrobię jakiś tag, a więc przeglądając bloga: reni-ferek , natrafiłam na ciekawą zabawkę, w której z chęcią wezmę udział. Dzięki temu dowiecie się czegoś ciekawego o mnie. Myślę, że pytania są bardzo ciekawe i będzie mi się bardzo miło na nie odpowiadało. Więc żeby za bardzo nie zanudzać przechodzę do tagu.

1. Ulubiony produkt do ust na jesień?
  - Moim ulubionym produktem jest jakiś dobry, miły w zapachu balsam do ust. Co roku on się zmienia. Aktualnie mam z Biedronki Pomarańczowy od Bell. Mam zamiar zakupić jeszcze jeden również z Biedronki, aczkolwiek firmy nie pamiętam.
2. Ulubiony jesienny lakier do paznokci?
  - Nie mam swojego ulubionego lakieru do paznokci na jesień. Ale lubię robić sobie złotego French'a  zazwyczaj przeważają u mnie kolory radosne. Zero brązu, wanilii, cappuccino czy czegokolwiek.
3. Ulubiony jesienny napój?
  - W jesień to najlepsza jak dla mnie jest herbatka z cytrynką i miodem, a na poranki uwielbiam kawę z miodem i mlekiem, wieczorem lubię napić się jakiegoś smacznego cappuccino.
4. Ulubiony jesienny zapach/świeca/perfumy?
  - W sumie nie zastanawiałam się nad swoim ulubionym jesiennym zapachem. Jeśli chodzi o perfumy to uwielbiam tylko jedne C-THRU pearl garden. Cóż ten zapach jest moim ulubionym, o każdej porze roku. A jeśli chodzi o zapachowe świeczki to myślę, że jakaś wanilia, kawa.
5. Ulubiony szal, szalik, chusta etc na jesień?
  - Cóż mam jedną chustę komin w panterkę i jedną czarną zwykłą chustę z frendzelkami. Uwielbiam je obydwie dlatego chodzę w nich na zmianę. Zależy jak pasują do mojego stroju.
6. Ulubiona zmiana w przyrodzie?
  - Lubię jak drzewa zmieniają kolor swoich liści, jak pięknie wygląda poranek z mgłą i to jak opadają liście na ziemie ~ a to wszystko pięknie wygląda gdy słońce oświetla dany obiekt.
7. Ulubiony horror, film o duchach, film na halloween?
  - Oglądałam ich mnóstwo w wieku 12 lat przerażającym filmem była dla mnie Klątwa, aczkolwiek teraz jej się nie boję. Ostatnio oglądałam film, którego do końca nie obejrzałam bo myślałam, że wyjdę z siebie: Kobieta w czerni.
8. Ulubiony jesienny owoc/potrawa?
  - Uwielbiam jabłka, a jeśli chodzi o potrawę to nie mam takiej.
9. Za co przebrałabyś się na halloween?
  - Przebrałabym się za Kakashiego. *__*
10. Co najbardziej lubisz w jesieni?
  - Pogodę, bo jest ona przepiękna! 

A tak na koniec postanowiłam dodać mojego Kota, bo jego sierść kojarzy mi się z kolorami jesieni. Dobranoc. ♥ 


2 comments:

  1. Fajny blog jak i zdjęcia :)

    Zapraszam :**
    pokochajswojezycie.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.