Witajcie. ♥ No cóż u mnie w domu jest wielkie malowanie. ;D A ja sobie postanowiłam, że trzeba zmienić mój pokój. ;D Oczywiście pomysły już mam, tylko ciekawe kiedy się je zrealizuje. Na pewno zrobię fotki przed i po remoncie. ;-)) Aktualnie siedzę, słucham muzyki i się nudzę. Zaraz się biorę za malowanie paznokci i spróbuję jeszcze zrobić własny lakier z cieni do oczu. Zobaczymy co z tego wyjdzie, jak coś fajnego to na pewno wam pokażę! ;D Ah, smutno mi bez was, że tak mało osób komentuje. ;< No ale nic dziwnego skoro tak rzadko piszę, muszę się spiąć i bardziej się postarać, a tak poza tym chemia mnie wzywa! :< Więc miłego dnia. :*

INSPIRATION ROOM :




♥ 

5 comments:

  1. ja też często mam ochotę zmienić wystrój mojego pokoju ale jak przyjdzie co o czego to jest gorzej ^^ :D

    ReplyDelete
  2. fajne!
    Zapraszam do mnie zaobserwuj , skomentuj oddzwięcze się ♥♥ To dla mnie ważne!
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. U mnie też remont, trochę już nerwowo nie wytrzymuję, ale mam nadzieję, że szybko się skończy! :D
    Fajne inspiracje.

    Rewanżyk? www.ye-ti.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.