Cześć wszystkim. Mam troszkę czasu więc pisze. ;-) Dzisiaj jak zwykle nudne lekcje od wczesnego rana do późna.. nie ucząc się do angielskiego dostałam 4. Więc całkiem dobrze. Jutro trzeba się wziąć za naukę chemii i oczywiście zawodowego przedmiotu. Myślę, że będzie git! Jeszcze na jutro ogarnę notki na blogu i mam nadzieje, że będzie dobrze. ;< Bo zauważyłam, że jak rzadko dodaje notki to mało osób wchodzi.. Cóż nie mam wyboru trzeba to w końcu zmienić.

A tak w sumie to jakie notki wolicie? Jak piszę na jakiś konkretny temat: film, kulinaria czy jak piszę o życiu swoim? Chyba, że będę robiła tak pół na pół. ;-) No nic, postaram się po prostu pisać częściej. ♥ A teraz życzę wam miłego dnia. ;-*




2 comments:

  1. To dobry pomysł żebyś pisała pół na pół :)

    Zapraszam do mnie :)
    codziennie-karina.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja też jestem za tym żeby było trochę tego i tego :)
    oh te butki ^^ widziałam identyczne w sklepie, ale oczywiście nie było mojego rozmiaru >.<

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.