Dzień dobry. ^^ Nie pisałam chyba z dwa dni.. ale to wszystko przez to, że źle się czułam a wczoraj nie miałam jakiegoś pomysłu ani humoru, aby cokolwiek napisać. Chyba rozumiecie, w końcu nie zawsze są jakieś wspaniałe dni. ;-) No ale idę dziś na 11 do szkoły więc mam czas aby coś napisać. Wczoraj bardzo źle mi poszedł sprawdzian z chemii, a wszystko przez to, że pożyczam zeszyty ludziom, którzy nie są na tyle odpowiedzialni aby oddać je w odpowiednim czasie. No ale cóż.. Ale za to będzie 3 z matematyki więc dobrze jest. Jeszcze jestem zła, że pani pomyliła coś w dzienniku i nie wstawiła mi oceny z kartkówki tylko komuś innemu, a ja teraz nie wiem gdzie mam tą kartkówkę no i pewnie mi już jej nie wpisze. Albo będę musiała jeszcze raz pisać.. świetnie! ;/ Cóż.. przed chwilą zrobiłam jakieś bezsensowne zdjęcia więc wstawiam. ;D Przynajmniej jakieś będą. ;D


Miłego dnia. ♥ 

1 comment:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.