Cześć wszystkim, cóż teraz jestem w szkole ale chciałam sobie ustawić notkę na odpowiednią godzinę i zobaczyć czy w ogóle uda mi się to zrobić, aby o odpowiedniej godzinie ona się pojawiła. Więc jak się pojawiła to bardzo mnie to cieszy. A dzisiaj chcę wam pokazać bardzo fajne zdjęcia lawendowego pola w Japonii.



'' Lawenda jest uprawiana w Hokkaido przez ponad pół wieku. Obecnie, pola lawendy Furano w przyciągają dużą liczbę turystów odwiedzających region każdego lata, gdy rośliny są w pełnym rozkwicie.Większość z lawendy zazwyczaj rozpoczyna kwitnienie w końcu czerwca i osiąga swój szczyt z około połowy lipca do początku sierpnia. Mniej liczne, później kwitnących odmian lawendy pozostają w rozkwicie do połowy sierpnia. '' ~ http://www.japan-guide.com/e/e6826.html

No cóż i jest już kolejne miejsce, które dopisuję do mojej listy: Tam chcę być. :) Miłego dnia życzę!

1 comment:

  1. Jak ślicznie! Przyznam szczerze, że bardzo fascynuje mnie kultura Japonii, chciałabym kiedyś tam pojechać <3

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.