Witam was po raz kolejny. Już widzę na czym polega to całe dodawanie notki jak cię nie ma przed komputerem i w sumie to jest całkiem niezła sprawa. Pewnie będę z tego często korzystała jak po prostu będę już wiedziała, że w danym dniu nie będę po prostu miała czasu by coś napisać, no chyba, że dopiero wieczorem. Lecz przez cały wieczór jeszcze mnóstwo czasu jest. Dzisiaj w szkole całej naszej klasie się upiekło. Miały być kartkówki z niemieckiego, angielskiego i polskiego. Ale namówiliśmy nauczycielki, że przecież wczoraj był grill i nie było kiedy się uczyć no i jakoś udało nam się je przekonać. Będę musiała po raz kolejny powtórzyć sobie Quo Vadis i słówka z angielskiego. A dzisiaj dostałam 6 z wf, za to, że byłam wszystkie godziny we wrześniu na lekcji i 4 z chemii, z czego się bardzo cieszę! ♥ Bo dawno nie miałam żadnej dobrej oceny z tego przedmiotu. Cóż troszkę się rozpisałam no ale co tam. Jak zwykle dodam zdjęcia i zaraz chyba zabiorę się za sprzątanie, ale jeszcze najpierw nastawię sbot'a i pomaluję paznokcie.

A tutaj Oliwka gra w SilkRoadR. ;D

Miłego wieczoru życzę. ♥
Flow - Sign 

1 comment:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.