Cóż jest już 22, w sumie powinnam iść spać. Bo jak zawsze będę nie wyspana, pomimo tego, że idę na 11. Ale nie mogłam nic nie napisać, po prostu mnie rwało do tego. Zwłaszcza dlatego, że chcę wam napisać, o czymś na prawdę pięknym. No jeśli oczywiście ktoś się może w jakimś tam stopniu interesuje Japonią to zapraszam do oglądania, a mianowicie chcę wam przedstawić:

Jak zobaczyłam te zdjęcia to normalnie oczom nie wierzyłam. Przecież ten las tak przepięknie wygląda, że aż można się zastanawiać czy to czasem nie jest żadne fotomontaż, lecz nie jest. Ten las znajduje się w Chugoku w Japonii. Te świetliki są nieziemskie! Ja chyba tylko raz widziałam, ale to jednego świetlika w górach. Ale o tym cudzie to nie wiem sama co powiedzieć. Wystarczy tylko patrzeć. :) Dobrej nocy. :*

5 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.