Cześć! No cóż wczoraj jakoś nie miałam jeszcze okazji znów do was napisać wieczorem, a wszystko przez to, że nie mogłam się zgadać z Tomkiem. Bo albo miał kończyć pracę o 16, to później o 18 i w końcu skończył o 19:30. A na całe to zamieszanie, zaczęła mnie głowa boleć więc już sobie odpuściłam. Cóż.. Słucham sobie PFK - Jestem Bogiem więc to dla tego taka nazwa postu. Dzisiaj w szkole jak to w szkole nuda, z angielskiego 5 z czytania (ale to jest pestka, więc czym się tutaj zachwycać). Ah.. nie mogę się doczekać remontu pokoju, ciekawe kiedy w końcu on nastąpi. Na pewno pokażę zdjęcia po i przed.

Jak widzicie nadal nie mam żadnych nowych zdjęć, dlatego przeglądam dysk w poszukiwaniu czegoś co można tutaj dodać, pierwsze zdjęcie jest ze stycznia, a drugie z kwietnia. Przydałoby się wziąć za robienie lekcji. Więc wpadnę do was jeszcze potem. Miłego dnia. :*

5 comments:

  1. chyba "Jesteś Bogiem", a nie "Jestem Bogiem" ;D

    ReplyDelete
  2. kocham PFK <3
    też czekam na remont pokoju i też się chyba nigdy go nie doczekam :(

    ReplyDelete
  3. kurcze, tak strasznie chce pooglądać ten film!

    zapraszam do czytania mojego bloga :*

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.