Witam wszystkich! Strasznie się za wami stęskniłam! Z racji tego, że do szkoły dopiero idę na 9:10 postanowiłam napisać nową notkę, bo tak to pewnie bym się zbierała i zbierała i nie wiem kiedy by powstała - pewnie dopiero w weekend. No cóż, chciałam z góry przeprosić, że nie napisałam wcześniej żadnej notki. Ale sami wiecie, wyszedł taki jakby spontaniczny wyjazd do Ustki. Bardzo cieszę się, że już mam 31 obserwowanych - dziękuję wam również za komentarze! ♥ No cóż skończyły się wakacje, zaczęła się szkoła i nauka. Więc również notki będą pojawiać się tak myślę co tydzień w weekend. Jeśli jednak w jakiś weekend nie będę miała czasu dodać to na pewno w następny dodam. Ogólnie jeśli chodzi o szkołę to jestem bardzo zła z powodu mojego niewypalonego planu lekcji. W środę lekcje kończę dwoma w-f'ami o godzinie 18:40. Nie wyobrażam sobie wychodzić ze szkoły o tej godzinie, to mi się w ogóle nie podoba. Chociaż dwa razy do szkoły idę na 11:20. No cóż już nie będę wam zrzędzić na temat szkoły, więc przejdźmy do biżuterii. Mama mi wszystkie rzeczy kupiła w Darłówku.







Hm no cóż, jedynie kolczyki kostki nie wyglądają jakoś korzystnie. W Ustke kupiłam sobie biały jelly-watch  za 9,90. Do tego jeszcze bransoletkę z kostkami do gry również białą, z której jestem jak najbardziej zadowolona no i jeszcze balerinki z kokardką ''panterkowe''. Pokażę wam je za tydzień o ile zrobię zdjęcia.

Może ktoś z was wiedział o tym, że rysuję sobie od czasu do czasu? Przyznam, że nie jestem w tym dobra. Zależy wszystko od dnia. Czasami wyjdą mi rysunki takie jak chcą, a czasami po prostu wyglądają przerażająco. Niektóre rysunki są rysowanie z patrzenia na inne, a niektóre z mojej głowy.







Mam nadzieję, że chociaż niektóre wam się podobały. Eh nie umiem rysować dłoni i za duże oczy rysuję moim zdaniem. Myślę, że co jakiś czas jak coś na rysuję pojawią się tutaj moje bazgroły. No cóż to teraz czas na zdjęcia z Ustki. Powiem wam, że było cudownie. Pogoda w sumie była taka pół na pół. Ale no troszkę się opaliłam, można powiedzieć, że na początku spaliłam. Cała twarz czerwona, masakra. Jeszcze troszkę mi się skóra łuszczy na twarzy. A tak to to w Ustce jest całkiem ładnie. Plaża ładna. I nawet znalazłam pyszne gofry i bardzo tanio! To przechodzimy do zdjęć.











No i mam jeszcze dla was mały bonus w postaci animacji:



Mam nadzieję, że notka się wam spodobała. Co prawda nie ma tutaj nic ciekawego na temat kosmetyków czy czegoś, ale już mam parę pomysłów na następne notki być może będzie to recenzja czegoś bądź pokażę wam moją kolekcję lakierów do paznokci.

Miłego dnia!

*EDIT* 05.09.2012

Zostałam otagowana przez: http://laajla.blogspot.com/

Dziękuję, już odpowiadam na pytania:

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
- W wolnym czasie lubię najczęściej przebywać z Moim T. , ale ogólnie to lubię poszukiwać czegoś ciekawego w internecie, robić zdjęcia czy oglądać dramy lub anime.
2. Co lubisz jeść najbardziej?
- Najbardziej, hm. Sushi, mogłabym jeść cały czas gdyby mi na to fundusze pozwoliły, a tak to uwielbiam również arbuzy, nektarynki.
3. Czy lubisz dodatki ? Jakie?
- Chodzi o biżuterię, tak? :D Jeśli tak to lubię. Naszyjniki, kolczyki, bransoletki, zegarki, pierścionki.
4. Co częściej nosisz ; buty na obcasie czy płaskie?
- Najczęściej chodzę w butach na obcasie.
5. Gdzie kupujesz częściej ; przez internet czy w sklepach?
- Najczęściej w sklepach.
6. Jakiej muzyki słuchasz?
- Słucham rapu, techno, trance, drum'n'bass, electro house.
7. Jaką firme preferujesz w kosmetykach?
- Nie mam ulubionej firmy.
8. Twoja ulubiona aktorka?
- Nie mam takiej.
9. Twoja ulubiona piosenka, która zawsze podnosi Cię na duchu?
- Nie mam nawet piosenkarki. *_*
10. Jaki masz kolor pokoju?
- Różowy, ale mam nadzieję, że niebawem się to zmieni.
11. Oglądasz jakieś seriale ? Jakie ?
- Oglądam seriale Japońskie, Koreańskie i Tajwańskie. Jak na razie muszę dokończyć jeden: 14 Saj no Haha. 

~Nie wiem kogo otagować dlatego też kto chce niech skopiuje sobie pytania i na nie odpowie i napisze również przez kogo została otagowana. 

1. Co jest dla ciebie w życiu najważniejsze?
2. Bez czego/kogo nie wyobrażasz sobie dnia? 
3. Lubisz grać w gry komputerowe? Jak tak to jakie? 
4. Kim chciałaś być w dzieciństwie? 
5. Z jakiego powodu założyłaś bloga? 
6. Twoja ulubiona piosenka, która poprawia ci humor?
7. Z jakich stron internetowych najczęściej korzystasz? 
8. Jakie zwierze chciałabyś mieć? 
9. Wolisz laptopa czy komputer?
10. Gdzie chciałabyś pojechać na ferie zimowe?
11. Jakie są twoje metody nauki? 

53 comments:

  1. o kurczę! śliczna biżuteria, śliczne rysunki i zdjęcia. no i te animacje, bardzo fajne :) Ogólnie cała notka cud miód i orzeszki ; > haha ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah to bardzo mnie cieszy jak się podoba! :)

      Delete
  2. Śliczne rysunki, zdjęcia i ogólnie super :)

    ReplyDelete
  3. strasznie podobają mi się twoje bransoletki ! :) no i te gify nad morzem : O muszę kiedyś zrobić takie z moim ! :D // a co do mojego oka na szczęście już nie jest czerwone a impreza już jutro.. 3maj kciuki ! :)))

    ReplyDelete
  4. a z tym zapuszczaniem to różnie.. niedawno obcinałam tak z 8cm ;p a ogolnie to tak żeby więcej obcinać to nie obcinam od 2 gim

    ReplyDelete
  5. zależy jakie zdjęcia?. Tak 3/4 bloga to są zdjęcia mojego autorstwa. A stron z inspiracjami nie używam już gdzieś od pół roku bo mam chyba z 20 takich folderów;)

    ReplyDelete
  6. sliczna jest ta niebieskaa..! :) ahh jak pieknie jest nad polskim morzem..! uwielbiam tam jezdzic, niestety w tym roku wyjatkowo nie bylam..
    _____________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też miałam nie jechać, ale w ostatniej chwili jednak nadarzyła się okazja. :D

      Delete
  7. Świetna biżuteria, a zdjęcia i animacje ogląda się z przyjemnością;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Super zdjęcia. Ja dopiero zaczynam rysować i daleko mi do ciebie! Spodobały mi się dwa rysunki i jeśli nie masz nic przeciwko to spróbuję narysować podobne z patrzenia na twoje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, możesz narysować. :D Ale ja również można powiedzieć, że to są moje małe początki. :D

      Delete
  9. Uwielbiam oglądać zdjęcia znad Polskiego morza..<33 Gify są fenomenalne! Szczególnie ten środkowy.. co ja tam mówię, wszystkie są świetne! :)
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. dziękuje :*
    + kiedy nowa notka ? : >

    ReplyDelete
  11. Śliczne bransoletki i rysunki !

    ReplyDelete
  12. Fajny blog ;)

    Zapraszam :

    http://pokochajswojezycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, wpadnę jak znajdę trochę czasu. :P

      Delete
  13. tu ogólnie mam stare zdjęcie, jak miałam jeszcze długie włosy. Jednak musiałam je ściąć bo były bardzo zniszczone : < Ale mam nadzieję, że odrosną :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah no ja mam też już całkiem długie i też są zniszczone i też niestety w czwartek wybieram się ściąć. :D

      Delete
  14. Piękne prace i śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  15. swietne zdjecia;) zazdroszcze;)

    zapraszam na rozdanie;)

    ReplyDelete
  16. szkoda że podcinasz włosy ! moim zdaniem im dłuższe tym lepsze, strasznie lubię długie :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No cóż trzeba było bo strasznie zniszczone były, ale teraz będę o nie dbała 1000 razy lepiej to może szybko odrosną i zdrowsze. :)

      Delete
  17. Trzecia bransoletka bardzo mi się podoba. ;)

    ReplyDelete
  18. Świetna biżuteria. :)



    xoxo, elverka.

    ReplyDelete
  19. śliczna biżuteria , wyjazd widzę udał się bardzo
    obrazki ładne , masz swój styl w rysowaniu

    ReplyDelete
  20. Naruto <333333 PIĘKNIE RYSUJESZ ! *.* Zakochałam się ♥♥♥
    2 ostatnie gify - cudowne!

    ReplyDelete
  21. Nie chciałabyś mi może wysłać jakiegoś rysunku, a ja również też Ci coś wyślę?
    +obserwuje !

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to jasne, ale chodzi co o jakiś konkretny? :)

      Delete
  22. Hej! Jestem tutaj z powodu Twojego zdjęcia profilowego! Jaką farbą farbowałaś włosy?:)

    ReplyDelete
  23. Świetne te kolczyki kostki :) Te kolorowe wkrętki też chętnie bym przygarnęła. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.