Witam wszystkich! Znów mnie zaskoczyliście ilością komentarzy, dziękuję wam wszystkim. Nie wiedziałam, że kiedykolwiek jeszcze będę miała tutaj tyle osób, które z chęcią przeczytają mojego bloga. Dzisiaj dużo ciekawych rzeczy znajdziecie w mojej notce, ponieważ sporo się nazbierało, a że nie piszę notek jakoś systematycznie to mam nadzieję, że większości osób to nie przeszkadza. Chyba, że wolicie krótsze notki, a częściej?  Jeśli będę miała taką możliwość, to mogę pisać kilka postów dziennie, niż jednego posta na tydzień, bądź kilka dni. Dzisiaj chcę wam pokazać zdjęcia z zeszłego roku z nad morza. Z tego powodu iż w tym roku nie wyjechałam nad morze, fajnie jest sobie powspominać ze zdjęć jak dobrze mi się tam spędzało czas. Przyznam, że nie wszystkie zdjęcia są dobrej jakości, bo nie umiem jeszcze aż tak ogarnąć tego w jaki sposób robić zdjęcia moim aparatem, ale zawsze coś tam jest. No więc przechodzimy do zdjęć:









A teraz dwie rzeczy, które ostatnio zakupiłam, a mianowicie pomadkę ochronną z biedronki Bell i SkrzypoVite. Jak na razie biorę ją regularnie codziennie chyba już od tygodnia albo mniej. O efektach napiszę jak się skończą tabletki, a kuracja trwa 40 dni. Jak na razie zrobię małą recenzję pomadki ochronnej.



                           


Od producenta: '' Usta wymagają szczególnej opieki przez cały rok. Tę misję specjalną doskonale spełniają pomadki-balsamy Frutti i Natural – kosmetyki o nowoczesnej żelowo-woskowej strukturze.Tworzą na ustach elastyczną warstwę, stanowiącą tak pożądany i długotrwały „parasol” ochronny przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: słońce, wiatr, mróz. Pomadki kuszą jednocześnie przyjemnie słodkim aromatem i kolorowymi opakowaniami. Zawierają filtr UVB! ''

Moja opinia: Jeśli chodzi o nawilżanie to bardzo dobrze nawilża usta, można powiedzieć, że aż za dobrze. Być może albo ja za dużo jej nakładam albo po prostu już taka jest, ale usta są po prostu strasznie tłuste. Długo utrzymuje się na ustach za co wielki +. Niestety wybierając ją były same pomarańcze, a chciałam wiśnie albo coś innego. No ale skoro taka cena to nic dziwnego, że innych nie było. Mam nadzieję, że za tą cenę będzie można ją jeszcze kupić w zimę, gdy na pewno wtedy będę bardziej je potrzebowała.

Cena: 2,50 zł



A dzisiaj zrobiłam sobie z moim T. grilla. Czuję, że za dużo zjadłam i muszę to wszystko zrzucić. Bynajmniej i tak od września mam zamiar się wziąć za siebie. Mam nadzieję, że będę miała w sobie dużo siły aby wzmóc się z moim tłuszczem na brzuchu i nogach. Zresztą zobaczymy jak to będzie, być może będę w notkach pisała o moich postępach, lecz najpierw trzeba będzie zacząć od mierzenia się i od ważenia, a wagi niestety nie mam jeszcze, więc trzeba będzie zakupić.



Z racji tego, że na grillu również zrobiliśmy sałatkę, pokazuję wam jej przepis. Bo jak na grilla to świetnie się nadaje!


Składniki:

2 pomidory
1 paczka sera feta
3 ogórki konserwowe
2 sosy sałatkowe (koperkowo-ziołowe) 
1 kapusta pekińska
olej i woda (potrzebne do sosu sałatkowego koperkowo ziołowego) 

Przygotowanie: 
Sos przygotować według instrukcji na opakowaniu, następnie dodać pokrojony w kostkę ser feta. Kapustę porwać na drobne kawałki i wymieszać z serem. Pomidory i ogórki pokroić w kostkę i dodać do reszty składników. Wszystko ponownie wymieszać. Sałatka jest gotowa, smacznego! 

 * * * 
Mam nadzieję, że dzisiejsza notka przypadła wam do gustu! Chcę wam jeszcze pokazać bardzo ciekawe rozdanie, które mi się spodobało i biorę w nim udział. Myślę, że jest warte brania w nim udziału. Do wygrania bransoletka She-bijou. 


106 comments:

  1. pszczoła! <3 i widzę, że grill udany, ja pewnie w sobote wreszcie ognisko zrobię! i juz się nie mogę doczekać. świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. Twoj blog jest bardzo roznorodny , tak wiec milo tutaj zajrzec i sie rozerwac!
    Zdjecia sa po prostu wyborne. Ciekawe ujecia, zywe kolory i miejsca/obiekty/stworzonka jakie fotografujesz absolutnie trafiaja w 10tke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mnie cieszy, że mój blog ci się podoba. :)

      Delete
  3. A tak swoja droga to jezeli lubisz mode to serdecznie zapraszam ciebie na moja strone gdzie prezentuje co nosze. Aczkolwiek glownym celem mojego bloga jest pokazanie Londynu oczami studentki, ktora kocha nie tylko mode , ale rowniez ksiazki, sztuke czy dobry film. Link ponizej:

    WWW.LITTLEMISSLONDON.PL

    ReplyDelete
  4. świetny blog! zapraszam do mnie! www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obserwuję!

    ReplyDelete
  5. ta sałatka swietnie wygląda musi być pyszna :)

    ReplyDelete
  6. Świetny blog :) zapraszam do mnie http://jestemwniebie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. same smakowitości , nie mogę wchodzić na Twojego bloga bo robię się głodna ;)

    fajna recenzja pomadki Bell , żałuję teraz że jej nie kupiłam

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja żałuję, że wcześniej się nie wybrałam do biedronki po inne ''smaki''. :D

      Delete
  8. sałatka pysznie wygląda^^

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia z osą są Cudne !
    Sałatka- wygląda przeepysznie !

    ReplyDelete
    Replies
    1. To miło jak zdjęcia są cudne. :) Nie tylko wygląda przepysznie ale również tak smakuje. :)

      Delete
  10. bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://fotografia-malenka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja mam nadzieję, że w następnym roku pojadę nad morze. Ładne zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano u mnie plany się zmieniły i wyjeżdżam za tydzień. :) Dziękuję.

      Delete
  12. Takie zdjęcia to świetna pamiątka :) Ja zawsze wywołuję, bo jakoś na komputerze nie mają dla mnie takiej wartości.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wiadomo zdjęcia na komputerze nie mają takiej wartości jak są wywołane. Ja również się zabieram do wywołania ale jakoś nigdy nie mam czasu i pieniędzy.

      Delete
  13. zdjęcie osy, czy czegoś tam jest genialne *_*
    zapraszam :3

    ReplyDelete
  14. Hej, jeśli interesuje Cię zarabianie własnych pieniędzy przez Internet(nawet jeśli nie masz 18 lat) i możliwość wydawania ich np. na wieeelkie ciuchowe zakupy na zagranicznych stronach(lub po prostu na własne potrzeby), zapraszam na mojego bloga:
    http://zarabiajnaubrania.blogspot.com/
    W napisanie poradnika włożyłam dużo pracy, więc szanuję każdą uwagę i zawsze chętnie opowiem na Twoje pytania. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie zainteresuje mnie, jeszcze się zastanowię. :)

      Delete
  15. Świetne zdjęcia. Dzięki za opisanie konkursu na blogu :)

    ReplyDelete
  16. genialne zdjęcia :) bardzo fajny blog.

    ReplyDelete
  17. W porządku, wejdę. Jeśli mnie zainteresuje może wezmę udział. :)

    ReplyDelete
  18. to prawda, zdjęcia są prześliczne. najładniejsze chyba jest to drugie *.*
    zapraszam też na mojego bloga www.just7breathe.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mnie to cieszy, że się podobają. :)

      Delete
  19. kochany kociak. zdjęcia ładne tylko musisz trochę poćwiczyć nad światłem i poszperać w jakości.

    natalie BLOG

    ReplyDelete
  20. 2 zdjęcie jest genialne !! ;)

    ReplyDelete
  21. fajniutki blog :) Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony :P zapraszam http://linka-kattalinka.blogspot.com/ <---- znajdziesz tam wiele ciekawych rzeczy :)

    ReplyDelete
  22. kiełbaski z grilla om nom nom *.* // dziękuję za pochwalenie moich włosów ! :D aczkolwiek ostatnimi czasy po rozjasnianiu są jak siano i w coraz gorszym stanie więc zmienisz zdanie szybko jak tak dalej pójdzie : <

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh no niestety przez te rozjaśnienia tak jest, ja rozjaśniałam pół roku temu i nadal mam problemy z ich stanem. :<

      Delete
  23. zdięcia są cudne a przepis na sałatkę świetny!!! Obserwuję i pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  24. Ładne zdjęcia :)
    Zmieniłam nazwę mojego bloga na codziennie-karina.blogspot.com ( dawniej : pamietnik-kariny.blogspot.com ), więc zapraszam ;)

    ReplyDelete
  25. super blog i bardzo ładne zdjecia oczywiscie obserwuje i zaprasam do mnie

    poxisroxi.blogspot.co.uk

    moze tez zaobserwujesz <3<3

    ReplyDelete
  26. Ale uchwyciaąś tą osę - genialne zdjęcie:) I narobiłaś mi przy okazji smaka na grila, mam nadzieję, że w weekend będzie idealna pogoda na grilowanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja mam nadzieję, że kolejny weekend w Ustce będzie piękny. :)

      Delete
  27. Świetne zdjęcia. Jakim robisz aparatem? ;) Co do pomadki ochronnej na pewno mi się przyda i zapewne ją zakupię. ;)
    http://darhh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. w new yorkerze :) nie pamiętam ceny ale była tania, jest jeszcze w sieciówce więc możesz się załapać na luzie ! :)

    ReplyDelete
  29. mam identyczną pomadkę, jest super :)

    ReplyDelete
  30. sałatka może być dobrra.;D

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia są świetne :)
    Sałatkę tez taka jadam, robię ją zawsze na grilla tylko zamiast kapusty dodaję różnego rodzaju sałaty :)

    ReplyDelete
  32. Fajna notka. Chętnie skorzystam z twojego przepisu na sałatkę . Już nie mogę się doczekać twojej recenzji skrzypoVita .
    Obserwuję .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. świetnie zdjęcia :) Z przepisu chętnie skorzystam.:D

    ReplyDelete
  34. ale robisz śliczne zdjęcia ^^
    :D
    oczywiście obserwuję :)

    ReplyDelete
  35. super zdjęcia : o

    agusiaczeq.blogspot.com
    odbywa się konkurs na top bloga , zajrzyj ; )

    ReplyDelete
  36. Super notka i blog :)
    Zapraszam :3
    http://pokochajswojezycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. kociak jest najlepszy ;D
    Zapraszam do mnie jeśli tylko będziesz miała czas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, koty zawsze są najlepsze. :D
      Wpadnę. :)

      Delete
  38. zdjęcia są genialne! a przepis na samą sałatkę na pewno wyróbuję~! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  39. hhaa ! żurawinową będę piła właśnie :D

    ReplyDelete
  40. ciekawe są takie długie posty. widzę dużo fajnych zdjęć i udane małe zakupy! Kiełbaska z grilla mi się stanowczo objadła, ale i tak zawsze smaczna ;)

    ReplyDelete
  41. Kocham grile :)

    Zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete
  42. Też mam tą pomadkę pomarańczową ale zapachu to ja wg nie czuję pomarańczy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja właśnie bardzo czuję, co prawda po pewnym czasie się przyzwyczajam do niego i czuję, ale jednak jakiś tam zapach jest. :)

      Delete
  43. zdjęcia są prześwietne, szczególnie te osy? albo pszczoły : )
    Mmmm, grill. Jutro sama pojem kiełbaskę, ale z ogniska.
    I również stwierdzam, że za dużo jem, więc od września biorę się za siebie.
    +obserwujemy? :) serdecznie pozdrawiam ! ; *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, bardzo miło jak się podobają. :)
      Z ogniska lepsza w sumie jest. :D
      Jasne, możemy się obserwować. :)

      Delete
  44. Masz talent do zdjęć! :)
    A grill wygląda przepysznie. *.*

    ReplyDelete
  45. Zdjęcia wyszły wspaniale. ;) Grill! Mniam! :D
    Obserwujemy? :D

    ReplyDelete
  46. odwalilismy szopkę bo pomylilismy butelki i kupiliśmy wiśniową :( smakowała jak te czekoladki z alkoholem :D

    ReplyDelete
  47. Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

    ReplyDelete
  48. też zaczełam właśnie kuracje skrzypowity!
    piękne fotki robisz :) , aż obserwuję!
    http://skodakulkaspkazoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. zapraszam do zabawy, zostałaś otagowana na moim blogu ! ;)
    pozdrawiam, laajla. *:

    ReplyDelete
  50. świetny pomysł na sałatkę!

    ReplyDelete
  51. Co do tego skrzypu to powiem Ci, ze to się nie opłaca. Równiez zakupiłam te zioła i jak na razie barałam regularnie przez 3 tygodnie, jeden dzien nie wzięłam i znów wszystko wróciło do stanu poprzedniego, a co więcej jak go biorę to włosy zaczeły mi zamiast rosnać - wypadają

    ReplyDelete
  52. Świetny blog :)Zostawiam po sobie komentarz o obserwuje. W wolnej chwili zapraszam do mnie.http://www.wizianet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Świetne zdjęcia makro. :)


    xoxo, elverka.

    ReplyDelete
  54. Kiełbaski najlepsze są z ogniska, ale z grilla również uwielbiam! A zdjęcia masz cudowne, strasznie mi się podobają, jakiego aparatu używasz? ;)

    Obserwujemy? ;*

    ReplyDelete
  55. grill wyglada smacznie a zdjecia sa przepiekne ! :)

    ReplyDelete
  56. pomyślałam, że zaobserwuję jako 33 osoba :) :D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.