Witam! W końcu znalazłam chwilę czasu na to aby napisać kolejnego posta. No cóż może dzisiejszy post będzie mniej ciekawszy, ale zawsze jakiś tam jest. W końcu prawie skończyłam swój musthave (http://mentoswdz.pinger.pl) zakupiłam czarne rurki lecz bez suwaków u dołu i panterkową apaszkę komin. Jak na razie z zakupów jestem zadowolona, a nie jestem zadowolona z tego, że ostatnio z dwa tygodnie temu wygrałam w rozdaniu buty ze sklepu http://renee.pl i niestety osoba, która podjęła się tej współpracy z firmą nie ma z nią żadnego kontaktu, podobno pisała już do nich dwa razy, a oni nie odpisuję. Eh.. coraz bardziej będę wątpiła w te rozdania, ale zobaczymy może uda się coś jeszcze zrobić, jak nie to trudno kupi się jakieś w sklepie. Dzisiaj w tesco zakupiłam sobie również książkę za 9,99 o Japonii napisaną przez Piotra Kraśko, jak przeczytam to dam znać czy ciekawa. Ogólnie można znaleźć w niej ciekawe fotografie przedstawiające stan Japonii z trzęsienia ziemi. Miałam wam jeszcze pokazać zdjęcia balerinek, które kupiłam nad morzem, ale jakoś wypadło mi to z głowy, aby zrobić ich zdjęcia, no cóż. Może przy następnej okazji jak nie zapomnę to zrobię. A no i jeszcze taki mały news to ścięłam włosy do ramion. No cóż teraz o wiele lepiej wyglądają więc w sumie nie ubolewam tak nad tym, teraz zakupić odpowiednie produkty do porostu włosów itd. I myślę, że będzie dobrze.

Jeszcze mam do was takie pytanie, wolelibyście aby notki pojawiały się częściej, a były krótsze i na jeden temat? Czy takie jak te, które pojawiały by się co tydzień albo dwa? 



 Jak widzicie nie tylko można znaleźć tam takie wstrząsające fotografie, ale również zdjęcia z ciekawostkami o Japonii.

Gdy byłam u fryzjera, fryzjerka, zaproponowała mi zakup maski kokosowej na moje włosy. Cóż stosowałam ją jak na razie jeden raz, a włosy po niej są miękkie, a zapach kokosu utrzymuje się 2 dni.




No w końcu kupiłam sobie oczywiście czarne rurki z fajnym paskiem. Bardzo mi się spodobał. Możecie go zobaczyć niżej, a taki mały bonus moje paznokcie. Cóż co prawda ich stan nie jest za dobry ale ciągle dążę do tego, żeby w końcu one jakoś wyglądały.

A tak na koniec dodam zdjęcie typowo jesienne i aby trochę rozweselić te ponure dni to zdjęcie kwiatów, które w sumie nie wiem jak się nazywają. Dodatkowo moja twarz. I jak możecie zauważyć chociaż pewnie na tych zdjęciach aż tak dobrze tego nie widać, długość moich włosów. Zrobiłam sobie do tego grzywkę na bok i jestem z niej strasznie zadowolona, bo w końcu trafiłam na fryzjerkę, która rozumie co to jest grzywka na bok. Na pewno będę do niej chodziła częściej.

Zdjęcie jedno czarno-białe bo moim zdaniem w kolorze nie nadaje się do opublikowania. Tak i to jest ta moja nowa apaszka komin. Wyglądam na tym zdjęciu jak nieśmiała, mała dziewczynka. ;D


Kolejną notkę oczywiście postaram się zrobić za tydzień. O ile da mi na to szkoła, bo trochę nauki niestety jest w tym roku, sporo doszło lekcji itd. Właśnie zaraz będę się brała za pouczenie się i odrobienie lekcji, o ile mam coś zadane. Powiem wam również, że możecie się spodziewać nowego wyglądu bloga, nie wiem kiedy się pojawi być może w tym tygodniu ale to nie jest pewne, zależy to wszystko do czasu. Nastawiam się teraz bardziej na kolory jesienne, jeszcze tylko muszę pomyśleć nad nagłówkiem, co nie będzie proste do zrobienia. A może ktoś z was się zajmuje nagłówkami? I byłby tak miły i zrobiłby mi?

Dobrej nocy. :-*

20 comments:

  1. maska kokosowa, zaraz idę sprawdzić czy jest może na allegro :)

    ReplyDelete
  2. wolę krótsze notki ale częściej ,
    fajne rurki kupiłaś - też szukam takich czarnych ale na razie zbieram na zakupy - zobaczymy czy uda się zaoszczędzić na kosmetykach w tym miesiącu ?

    ReplyDelete
  3. Ja też wolę krótsze, ale częściej :) Trzymam kciuki, żeby sprawa z butami się pozytywnie rozwiązała..

    ReplyDelete
  4. maska kokosowa to naprawdę cudo, raz miałam i używałam <3
    książka jest świetnie doprecyzowana :)

    ReplyDelete
  5. No cóż w takim razie trochę zmian na blogu się pojawi. :)

    ReplyDelete
  6. supcio obserwuję ; *
    zapraszam do mnie marta51.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. uwielbiam kokos!*_° no i czekamy na zmiany!

    ReplyDelete
  8. Ooo też chcę taką książkę 1

    ReplyDelete
  9. Też chcę tą książkę <3 koniecznie daj znać czy ciekawa jak przeczytasz! :3

    ReplyDelete
  10. uwielbiam kokosowe zapachy - czekam na recenzje tego kosmetyku po dłuższym stosowaniu:)

    ReplyDelete
  11. ale boska książka :D
    Proszę zobacz mój blog i zaobserwuj oddzwięcze się ♥ To dla mnie ważne
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie + dodaje do ulubionych ♥

    ReplyDelete
  13. lepiej krótsze i częściej ♥ .
    ładny "komin" . Lepiej ci w krótszych włoskach .

    Zapraszam do mnie ; szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Dziękuję wszystkim za komentarze. :) Cóż być może jutro zagości nowy wygląd bloga, ale to jeszcze nie jest pewne. No i na pewno dużo innych nowości będzie tutaj. :)

    ReplyDelete
  15. Fajny blog ; > ! *.*
    Obserwuję i liczę na to samo . !
    http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/
    ZAPRASZAM ! ! ! !

    ReplyDelete
  16. cześć Dziewczyno ! WOW ! Dawno nie wpadłam na tak rewelacyjnego bloga :) I co z tego, że notka długa ? Jak się ją rewelacyjnie czyta :)
    Po za tym rewelacyjne fotki ! Boskie !!
    Zachwycać bym się mogła tak do rana :)

    Dodaje do obserwowanych i będę zaglądać tu regularnie :)
    Buźki ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za komentarz. Cieszy mnie to, że podoba ci się blog. :) Zapraszam częściej. :)

      Delete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.