Witam wszystkich! ♥ Jak widać na blogu zagościł nowy wygląd, co o nim myślicie? Ogólnie pomyślałam, że co porę roku na blogu będzie inaczej. Mam nadzieję, że każdemu coś takiego przypadnie do gustu. No i jeszcze jedna nowość. Postanowiłam pisać notki częściej, ale krótsze. Mam nadzieję, że nikt się nie zniechęci do tego co zmieniam. Myślę, że dodawanie notek częściej to ogromny plus. Gorzej będzie z tym jeśli nie będzie co do opisywania, no ale cóż... Jak wiecie miałam ostatnio problemy z butami, które wygrałam w rozdaniu ze stroną renee.pl. No i w końcu się ich doczekałam!
A oto te buciki, niestety nie mam zdjęć z boku, ponieważ mi nie wyszły. Ale dokładniej możecie je zobaczyć na tej oto stronie: RENEE.PL  Jak dla mnie są one świetne, wygodne i prawie do wszystkiego pasują. 



No i postanowiłam jeszcze dodać dwa zdjęcia ze spacerku z Moim T. Gdyby słońce nie zaszło myślę, że byłoby więcej zdjęć, ale następnym razem nadrobię. Dzisiaj już raczej nie napiszę, postaram się jutro. Trzeba jeszcze powtórzyć słówka do angielskiego i ''przeczytać'' Quo Vadis. Dobrej nocy! ♥ 

7 comments:

  1. Niestety nie podobają mi się buty :<
    Fajne to zdj nieba :3

    ReplyDelete
  2. buty są ogólnie super, ale nie mój styl.
    A co do wyglądu to jest bardzo fajny, taki jesienny.

    @Wcale nie jestem, ale dziękuję :P

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. już sobie wyobrażam jak bosko muszą wyglądać te buciki <3

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.