Bardzo mi miło, że pod poprzednim postem znalazły się aż 3 komentarze i miło również, że ktoś prosi abym napisała coś więcej o olejku do opalania. Napiszę, myślę, że tak gdzieś w niedziele następna o ile znajdę trochę czasu. Jak widzicie posty bardzo rzadko się niestety pojawiają, ale nie mam po prostu czasu. Można powiedzieć, że wolę go spędzać na dworze niż siedzieć przed komputerem całymi dniami. Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieję, że się podoba. Jeśli możecie powiedźcie co mogę jeszcze w nim zmienić. A jeśli chodzi o to co u mnie, to powoli do przodu. W sobotę wybieram się na wesele, na pewno wstawię zdjęcia jak byłam ubrana i napiszę ogólną relację z niego wraz z olejkiem. ;) A dzisiaj byłam z T. na spacerku i porobiliśmy parę zdjęć, więc się pochwalę nimi. ( wybrałam te najładniejsze. )







Chciałam się z wami podzielić kilkoma sposobami na porost włosów. Nie powiem wam ile z nich to prawda, ale zawsze warto spróbować. Ja zamierzam sobie zrobić taką kurację, miałam zamiar zrobić przez te wakacje, żeby do września mi trochę więcej urosły, aczkolwiek działo się to co działo i z pewnych przyczyn nie mogłam sobie ich zrobić. I powiem wam pewną ciekawostkę, że w piątek robię sobie włosy chną o kolorze chny. Zobaczymy jak wyjdzie. :)

1. Chłodna wodna - poprawia ukrwienie skóry, dodatkowo dzięki temu można łatwiej rozczesać włosy.
2. Masaż - masujesz skórę głowy opuszkami palców, w trakcie mycia włosów lub w każdej wolnej chwili - również poprawia ukrwienie skóry.
3. Maseczka z olejku rycynowego i jajka - olejek zmieszać żółtkiem i nasmarować włosy, zmyć po 2h.
4. Sok z czarnej rzepy lub cebuli - wzmacnia włosy, hamuje wypadanie i pobudza do wzrostu.
5. Płukanka z pokrzyw lub skrzypu - naturalne kosmetyki możesz kupić w aptece lub drogerii w postaci płynów do wcierania w skórę głowy, odżywek, masek, wreszcie szamponów.
6. Żółtko + cytryna = Do miseczki dodaj 1 żółtko i sok z połowy cytryny to proporcje do włosów półdługich. Przy dłuższych zwiększ ilość składników proporcjonalnie. Mieszaj powoli, aż uzyskasz konsystencję majonezu. Nałóż maseczkę na włosy, załóż czepek i okręć głowę ciepłym ręcznikiem. Poczekaj 10 minut i zmyj maseczkę. To jest maseczka, która zapobiega wypadaniu włosów i przyśpiesza ich wzrost.
7. Piwo - Płukanie włosów piwem powoduje, że włosy szybciej rosą, są zdrowe i silne. To wszystko za sprawa chmielu. Piwo zapewnia włosom miękkość i ułatwia ich układanie. Do płukanki wystarczy pół butelki jasnego piwa. Pamiętaj, aby używać piwa ogrzanego nie prosto z lodówki.
8. Szałwia - odżywia cebulki włosowe, przyspiesza porost włosów. Poza tym przyciemnia włosy, nadaje im głęboki brązowy kolor.

Miłego dnia. ♥ 

12 comments:

  1. cenne porady! :P Muszę spróbować tej płukanki z piwa.
    zapraszam :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja w sumie tez muszę kilka z tych porad spróbować. :)

      Delete
  2. Genialne zdjęcia
    I ciekawe porady :)

    ReplyDelete
  3. na sianowate zawsze jest sposób ! :) wystarczy je jakoś odkurować np tym co podałaś w poście :) a jeżeli chcesz blond to sobie jebnij pasemka :P przy pasemkach się nie niszczą tak jak przy tlenieniu całej głowy :) ja dwa razy zrobiłam i już mam blond a nie są aż tak zniszczone :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No w sumie, właśnie jeszcze się zastanawiam nad kolorem. :D Bo ogólnie mam zamiar sobie kupić doczepiane włosy. :D

      Delete
  4. ale pięknie uwielbiam fotografię ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Jakim aparatem je wykonałaś ?

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.