Witam! Piszę do was, ponieważ jutro wylatuję na Sycylię i niestety notek nie będę pisała. :) Wracam 04.04 czyli za tydzień, ale czy notka pojawi się w ten sam dzień to nie wiem. :) Jej, jestem tak zestresowana tym że to masakra! Nigdy jeszcze nie latałam samolotem i się strasznie boję. :x Ciekawe jak tam będzie. :> Na pewno pokażę wam zdjęcia z pobytu. :) W sumie za bardzo nie wiem o czym pisać, bo nie mam pomysłu na notkę. Pamiętacie w poprzedniej notce pisałam o kolczyku. Tak! Robię sobie go, o dziwo. :) Też troszkę się boję, że coś nie tak pójdzie ale jakoś to będzie. :) 




Nowy nabytek z giveway. ;D Jak dla mnie wspaniały jest ten róż !! :)) Dobraa ja już kończę,bo jutro rano o 5 trzeba wstac. Buziaaki ;* 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.