Witam. Dawno nie pisałam.. ale nie miałam czasu i dużo się u mnie pozmieniało. :) Dlatego piszę na chwilkę. W szkole jest coraz trudniej.. nie ogarniam że tak powiem. :] 27 - wyjazd na Sycylię. Mam nadzieję, że trochę odpocznę od szkoły.. ale coś czuję że będzie niezłe wkuwanie. -,- Strasznie, ale to strasznie boję się tych testów prawdziwych! Okropnie mi poszły próbne.. więc czuję, że te też mi źle pójdą. Ale wierzmy że będzie dobrze. 
Używał ktoś? Bo chciałabym sobie go kupić, ale nie wiem czy będzie dobry.
Znalazłam taki opis w internecie tego produktu:

Delikatny korektor do twarzy i pod oczy w musie - dwa w jednym.
Jedwabiście delikatna pianka jest szybka w aplikacji, doskonale łatwo się rozprowadza. Formuła pudru jest bardzo lekka, nie zatyka porów, nie męczy skóry.

Czy jest on prawdziwy? 


Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kolczykiem w języku. Chciałabym sobie zrobić.. tylko że rodzice się nie zgodzą. A moja nieprofesjonalna koleżanka mogłaby mi jeszcze trafić na jakiś nerw... Co myślicie o kolczykach w języku? Jak myślicie boli to? A wy gdzie chciałybyście mieć kolczyka? 


 Do zobaczenia ;*





1 comment:

  1. Zyczę ci powodzenia w testach:)
    Ja nie używałam teo podkładu ale polecam ci z Miss Sporty z Rossmana za ok.13zł jest tamni i naprawdę dobry :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.