Tak jak mówiłam, jak będę miała chwilę czasu pokażę wam mój tusz do rzęs. Hmm.. nie mam w sumie za bardzo o czym się rozpisywać więc po prostu dodaje zdjęcia. :)

Opis produktu przez producenta: 
• niesamowita objętość rzęs
• widocznie 3x więcej rzęs dzięki formule opartej na pro-kreatynie i unikalnych włóknach
• rzęsy wyjątkowo pełne
• bez grudek
Szczoteczka:  
 Oko nieumalowane:  

Oko umalowane:  

Jak dla mnie ten tusz jest w sam raz. :) Sami możecie sobie porównać czy wszystko się zgadza z opisem przez producenta. A co do grudek to czasami się robią. :) Hm.. To chyba wszystko co chciałabym napisać. Jeszcze nie umiem za bardzo robić recenzji różnych produktów więc musicie się zadowolić tylko takim czymś.
 
Pozdrawiam! :*  


4 comments:

  1. moja siostra ma taki :)
    super blooog ! ;)
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  2. ;D fajna recenzja,
    ja niedawno kupiłam tyn One by One, też się sprawdza

    ReplyDelete
  3. no, no całkiem ładnie się prezentuje:) ja jestem ciekawa, jak się sprawdza ten nowy czerwony;)

    ReplyDelete
  4. WOW masz bardzo drugie naturalne rzęsy zapraszam cie do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam juliax96 ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.