Witajcie! :) Jak tam u was dni mijają? :) U mnie bardzo dobrze, wreszcie się doczekałam i wraz z mamą wybrałyśmy się po kota. :) Jest wspaniały tylko jeszcze nie jest przyzwyczajony do nowego miejsca i chowa się. Mam nadzieję, że szybko mu to minie. A jeśli chcielibyście wiedzieć jak się wabi to Cyryl. :) Heh, moja mama go tak nazwała. W sumie nie wiem czemu. Miała kota o podobnym imieniu w dzieciństwie. Może i dziwnie ale mi tam się podoba. 
Jak widzicie ma zdarty nosek, ale z tego co mówiła sprzedawczyni kotek jest po przejściach. Mam nadzieję, że za niedługo się przyzwyczai i w końcu mu się spodoba. W sumie nie mam za bardzo o czym pisać. Postaram za niedługo wstawić wam zdjęcia moich rzęs gdy umaluję się tuszem. :)Nie wiem może nawet recenzję napiszę. Zobaczy się jak wyrobię się z czasem. A tymczasem kończę. Do zobaczenia. ;*

2 comments:

  1. rudzielec :D ja uwielbiam male kotki !
    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  2. Nie wyświetla mi się zdjęcie kotka :( wstaw jakieś jeszcze. Ja tez mam kota, zamierzałam wstawic jego zdjęcia, i wstawię ale nie teraz ponieważ była sterylizowana i musi przez 10 dni nosic takie dziwne ubranko do czasu zdjęcia szfów. Zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.