Witajcie! Nie mam zupełnie pomysłu na tego posta. U mnie niestety nie układa się za dobrze. Dlatego też pewnie nie mam pomysłu i humoru o czym pisać. No ale piszę. Szkoda, że wszystko się psuje między Nim a mną. Chciałabym aby było dobrze, ale czuję że powoli tego nie wytrzymam! Bo ja kurdę, chciałabym aby on zrozumiał co ja czuję! Chciałabym aby był w takiej sytuacji co ja. No ale, że on nie chce no to już jego sprawa. :( Ja tylko pragnę, aby między nami było wszystko dobrze. Zobaczymy co czas pokażę, miejmy nadzieję że wszystko jakoś powolutku się ułoży. :) A tak z innej beczki, jaki typ muzyki lubicie najbardziej? Ja generalnie słucham rapu, techno, trance, drum and bass. :) Relaksuję się przy szybszych piosenkach, a rapu słucham bo często mają coś ciekawego do przekazania, czego używam w swoim życiu. :) No to taki blog na szybko, bo za bardzo czasu nie mam. Obiecuję, że postaram się napisać coś ciekawszego. ;* 


No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.